You are viewing a single comment's thread from:

RE: KOAL Discord Sunucusu Hakkında

in #tr6 years ago

Koal kurulduğundan beri oradayım. Zaten @biriki3 çok yakın arkadaşım. Kuruluşunda olmasa da yükselişinde az biraz emeğim var diyebilirim ama şunu belirtmem gerekir; Koal'i ben bu kadar güzel anlatamam. Çok sağol emeğine sağlık. Müsait bir zamanda oturup geri bildirimlerini dikkate alarak sunucuyu düzenlemeye çalışacağız.

Sort:  

Aslında yaptığım sadece mevcut düzen hakkında iyileştirmelerdi. KOAL'ın amacına ve fikirlerine uygun verilmesi gereken tavsiyeler de yavaş yavaş oluşuyor kafamda. Daha yeni tanıdığım için sadece gözlemlediğim sıkıntılardan bahsettim. İlerleyen süreçte geri bildirimleri direk Discord sunucunuzda paylaşırım.

Yarışmaya benden başka kimsenin katılmamasına da biraz içerlendim doğrusu. Ben olabildiğince detaylı olmaya çalıştım fakat her fikir önemlidir, katılım beklerdim açıkçası. Sanırım kimse kazanmak istemiyor. Herneyse.

Yorumunuz için teşekkürler. Sunucunun görülür sıkıntıları gidermesini de merakla bekliyorum.

ben yazıya yorum bile yapamadım @embesilikat.

"yarışma postunu son güne bırakanlar" topluluğu steemit'teki en büyük topluluk bence. zaman var, bence çıkar daha @eyupyusuf.

Umarım dediğin gibi olur @biriki3. Yakından takip ediyor olacağım ben de.

Senin amacın zaten ayakta alkış hak ediyor. Ama şu an uzandığım için eyleme dökemiyorum. Aslında genel sıkıntı kanalların varlığı, yokluğundan ziyade dinçlik ve aktiflik. Zamanla zaten demek istediğim kafanda daha çok oturur. Hayat hepimizi öyle pis yerlere sürüklüyor ki bazen kımıldamak bile mümkün olmuyor. Neyse ben yine her zaman olduğu gibi konudan sapıyorum.

Yarışma konusunda da @biriki3'ün dediği gibi sayı biraz daha artar. Çok bir artış olmaz ama yine 3-5 kişi kendi aramızda eğleniriz işte :)

Elimden geleni yapmaya çalışıyorum diyelim. Teşekkürler güzel yorumlarınız için.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63749.66
ETH 3419.02
USDT 1.00
SBD 2.48