You are viewing a single comment's thread from:

RE: Yüzde yetmişinizden nefret ediyorum

in #tr6 years ago

Rekabet olgusundan başka bir şey değil bu. Samimi bir şekilde cevaplıyorum ve 1800tl yi tercih ederdim. Paylaşım duygusundan yoksun ve bencil insanlardan nefret ediyorum. Sırf bu özelliklere sahip diye dışlayıp mobbing uyguladığım insan oldu. 14 yaşında yaptım bunu ama yine olsa yine yaparım. Rekabet uğruna herkesi yakan ve bireyci bir kişi iyi olamaz. Dışlanmayı ve mobbingi sonuna kadar hak eder. İnsan toplumsal bir varlıktır.

Sort:  

Rekabet olgusu evet ama gereksiz rekabet anlamsız rekabet.


Şimdilik çevremizde bulundurmuyoruz dostum. Yarın yaşayabilmek için boktan bir işe girdiğimizde ne olacak bakalım

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63799.64
ETH 3130.40
USDT 1.00
SBD 3.97