Herkeze Merhaba Ben geldim

in #tr6 years ago

giphy-downsized.gif

Merhaba Steemit evet ben elsedongusu ve aranıza yenı katıldım burayı zaten bılıyordum ve acıkcası vakıt bulamadıgım ıcın gıremıyordum ama bazı sebeplerden oturu su an çalışamamaktayım ve anlıyacagınız bolca vaktim var artık ve dedımkı bende bu anlarımı steemit de değerlendirip yeni ve kaliteli dostlar edineyim
Aslında nese dolu bır ınsanım ve yazılım uzerıne calısmaktayım daha dogrusu calısmaktaydım cunkı bu sıra calısamıyacagım steemit bence devrimsel bir organizasyon insanların sosyallesebileceği bunun yanı sırada yeteneklerını sergilerken ve birikimlerini para kazanabıleceği bir ortam ve bu motıvasyon ıle ekıpler kurabılecgı ve cevre edınerek buyuyebılıceğı bır ortam ...
yenı dostlar edınebılmek katmak ve öğrenebilmek için herkeze selam lar

Sort:  

Merhaba, aramıza hoşgeldiniz :) Diğer Türk kullanıcılarla tanışmak ve aklınıza takılan soruları iletmek isterseniz Steemit Türkiye Discord Kanalımıza gelebilirsiniz.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58994.66
ETH 2596.74
USDT 1.00
SBD 2.43