BTCP FORK GERİ SAYIMI BAŞLADIsteemCreated with Sketch.

in #tr7 years ago

BTCP.png
EVET NİHAYET 1 FORK DAHA YAŞAYACAĞIZ VE NUR TOPU GİBİ BİR FORKUMUZ DAHA OLUCAK...
Bende bu FORK a güvenenlerdenim yani bu projeye inanıyorum ve bu sebeple bir yatırım yaptım çünki z sınıfı coinlerinn gizlilik ilkesi ile birleştirilen bitcoin yazılımı yapılan yeniliklerle bakalım önümüze nasıl bir proje koyacak bana kalırsa fork sonrası bizlere ikram edilicek olan fazladan btcp bile şu an durağan bir seyirde yola alan market içerisinde akıllıca bşir yatırım olucaktır ama şuda var fork sonrası su an 91 usd fiyatında misafir olan zcl bir anda 15 usd lere kadar düsecektir ama ben diyorum ki zcl den kaybada uğrasak btcp amcamız bize orda yaptığımız zararı fazlasıyla geri iade edicektir hadi bakalım hayırlısı diyorum ve sabırsızlıkla bekliyorum

LINK

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65355.38
ETH 2656.67
USDT 1.00
SBD 2.87