Bitcoin Private ForksteemCreated with Sketch.

in #tr6 years ago

jonjon.png

Bitcoin Private fork’u üzerinden tartışmlar devam ederken dostlarım,Bitcoin ve Zclassic sahiplerinin yaratlanabileceği forkun 28 şubat tarihinde olması bekleniyor.
Peki ne olucak bsefer gizlilik ön plana cıkartılıyor bu forkta z grubunda kim varsa hamur edildi adeta yani demem oki zk-Snarks ekliyorlarki özelliklerine yani segwite bağlanmak için buda bizim çocugu görünmez adam yapacak adeta
yani bizim mahallenin çoçuğu Rhett Creighton aynı anda iki coin sahibi olucak vay kurnaz vay diyorum ben bu adama çocukken belliydi ne olacağı bu çocuğun zaten..
bizim eleman aynen şunu yapıcak BTCP’yi yaratmak için Bitcoin ve zclassic zincirlerinde fork olacak.

yani bize ne derseniz ben derimki şimdiden zclassic olaydı cebinizde 28 şubatta cüzdan fotoları cekıldıgınde bir okadar BTCP hediye gelicek ve benim tanıdığım eleman yani Rhett Creighton enaz 500 usd den surer bunu piyasaya ne kadar zclassic okadar 500 dolar cebe yanı
demedi demeyin arkadaslar derim ben vesselam

link

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64319.13
ETH 3411.87
USDT 1.00
SBD 2.51