strest altından iken kurtulma yöntemlerim [Cointurk 19. Projesi] (SEFCNN)

in #tr6 years ago

Merhaba arkadaşlar

Bugün size strest altında olduğumda nasıl geçtiğini anlatacam;

1 sınav stresti (öğrencinin belası)
Sınav zamanlarında önemli sınavları sabaha kadar çalışıyorum ve uykusuz kalıyorum buda stres yapıyor bunu en büyük yardımcı olan müzik ile atlatıyorum arkadaşlar ders çalışırken arkadan klasik müzik açıp dinliyorum sınav zamanın ise arkadaşlar stresi azaltmak içinde kafama takmıyorum ve böylece sınav stresini az da olsa üstümden atıyorum (bazende kopya cekiyorum işimi garantiliyorum )

indir.jpg

2 Motor bindiğimde strest oluyorum

Kaza veya yararlanma gibi şeyler aklıma geliyor tabikide allah korusun bunun stresini atlatmak içinde arkadaşlar motor üzerindeken cok dikkatli ve ani hareketlerden ve hırslanma gibi şeylerden uzak duruyorum ve üzerimdeki baskıyı biraz daha azaltmış oluyorum

IMG_2265.JPG

3tartıştıgımda strest oluyorum
Evet arkadaşlar biri ile tartışımda yada sevgilimle tartıştıgımda baya strest oluyorum sinirlendğimde kalp kırıcı oluyorum ve karışımdaki insanın canını yakıyorum bunu şu sekilde atlatıyorum susuyorum ve o ortamdan uzaklaşmaya başlıyorum ki olay daha büyümesin diye böyle yaptıkça karşılık gelmeyince konu kapanıyor

LED-ışıklı-stres-çarkı-handspinner-Copy.jpg

arkdaşlar genel stres olduğumda ise elimde tesbih veya strest çarkı ile oynarım yada kafamı başka şeyler ile dağıtmaya çalışırım müzik dinlerim video izlerim ama ben pek fazla strest olmuyorum hayatıma pozitif bakıyorum sınav zaman hariç :D öğrenci olmak ve bu yaşları birdaha göremicez zaman geçirmeyi seviyorum strest olacak durumlara izin vermiyorum
GELECEK PROJE HAKKINDA İSE (YAPTIĞIİŞİ YADA GELECEKTE YAPACAGI İŞİ VE O İŞİN NE GİBİ YARARLARI VAR İNSANLARA KARŞI)
2324.png

Sort:  

Your Post Has Been Featured on @Resteemable!
Feature any Steemit post using resteemit.com!
How It Works:
1. Take Any Steemit URL
2. Erase https://
3. Type re
Get Featured Instantly � Featured Posts are voted every 2.4hrs
Join the Curation Team Here | Vote Resteemable for Witness

ABASINKANGA RESTEEM SERVICE

  • This post just got resteemed to 5200 followers.
  • To use my resteem service send 0.1 SBD to @abasinkanga + post link as memo
  • Join my discord channel to keep resteeming your posts at a 50% discount (0.05 SBD) > Just Click Here

Your Post Has Been Featured on @Resteemable!
Feature any Steemit post using resteemit.com!
How It Works:
1. Take Any Steemit URL
2. Erase https://
3. Type re
Get Featured Instantly � Featured Posts are voted every 2.4hrs
Join the Curation Team Here | Vote Resteemable for Witness

This post has received a 0.63 % upvote from @drotto thanks to: @banjo.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63877.55
ETH 3143.56
USDT 1.00
SBD 3.97