You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bir kitap #6 | Aşk Algoritması

in #tr5 years ago

Hocam, kitabın üzerinde yazar olarak @muratkbesiroglu ‘nu görünce uzun süre şaşkınlığımı üzerimden atamadım :S vay be dedim. Bu arada tebrikler @muratkbesiroglu hocam. Elinize sağlık.

Gülizar'ı herkesin mahallesinde olan, pencere başında oturup radar misali gelip geçeni takip ederek insanları darlayan teyzelere benzettim. :))

Benzetmenize çok güldüm :) ve bir tane daha :

Bazen de görmüş geçirmiş, her sözü altın kıymetinde olan yaşlı nineleri andırıyordu.

….Tuğ'un sır gibi sakladığı Bonanza idi.

Hocam, Bonanza nedir?

'Tweetleri oku, izlemeyi unuttuğum karavan videosu varsa duvara yansıt, istediğim kitabın yorumlarını okuyup sitelerde fiyat karşılaştırması yap, dizinin yeni bölümünü indirip cipsleri hazır et. :D

Vuuu, hocam siz de az değilmişsiniz valla korkulur sizden :)

Elinize sağlık, çok güzel bir inceleme yazısı olmuş. Merak ettim doğrusu ;)

Sort:  

Bonanza; verilen görevleri yerine getiren, sohbet-muhabbet eden ve yerine göre psikolog da olabilen, bizden biri. :)
Siri gibi dersem kolay canlandırabilirsin:)
aslında jetgiller'deki judy ve robot arkadaşından hep istemiştim, onun yerini tutabilir bak 🙆‍♀️

teşekkür ederim, merak ettirebildiysem ne mutlu bana :)

Bonanza; verilen görevleri yerine getiren, sohbet-muhabbet eden ve yerine göre psikolog da olabilen, bizden biri. :)

Bu tanımdan zihnimde çok canlandıramadım ama

Siri gibi dersem kolay canlandırabilirsin:)

örneğiniz harikaydı. Teşekkür ederim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63960.62
ETH 3142.95
USDT 1.00
SBD 3.95