Canlı Yayınlar için İnternet Servis Sağlayıcısı Tavsiyesi Talebi

in #tr6 years ago

resim.png
kaynak

Herkese merhaba sevgili dostlar,

Bilmeyen dostlarım için tekrar etmek istiyorum. @dlive platformu üzerinde canlı yayınlar yapıyorum. Nedir bu canlı yayınlar diyecek olursanız, şuan için henüz kafamdaki hazırlıklar bitmediği için zaman bulabildikçe "League of Legends" oyununu oynuyorum. Bu yayın işinden de keyif alıyorum. Benim için iş stresi ve özel hayatımdaki bir takım streslerden bir nebzede olsa uzaklaştırıyor ve kendimi farklı bir dünyada hissediyorum.

Ayrıca yayınlar sırasında tanıştığım eş dostlar ile sohbet etmekte bence bu işin extrasıdır. Eş dost olduğu zaman yayınlar daha bir keyifli daha bir eğlenceli geçiyor. Bende bu güzellikler doğrultusunda yayın kalitemi daha da nasıl arttırabilirim diye düşünüyorum aslında. İlk önce internet bağlantım ile ilgili değişiklik yapmam gerektiğini düşünüyorum, fakat yakın bir zamanda taşınma işlerim olduğu için bağlantım ile ilgili bir değişiklik yapamayacağım. Yeni taşınacağım yerde hangi internet sağlayıcısı ile anlaşmalıyım tam olarak ondan da emin değilim aslında. Bu konuda sevgili yayıncı kardeşlerimden tavsiyeler almak istiyorum. Sizler hangi internet sağlayıcısının, hangi paketlerini kullanıyorsunuz acaba. Güzel bir yayın için upload olarak daha güçlü bir alt yapı hangi servis sağlayıcısında vardır acaba.

Yayınlarını beğendiğim birkaç yayıncı arkadaşımı da etiketlemek istiyorum, onlarında fikirleri benim için çok önemli. Yayın kalitelerini gerçekten beğeniyorum.

@akcakocagaming
@gezenoyuncu
@umutkarakus
@datilla
@emrecubukcu
@aybuse
@shankstaicho

Sevgili dostlar edindiğiniz yayın tecrübelerine göre sizce hangi internet servis sağlayıcısını kullanmalıyım, siz hangi servis sağlayıcısı ve paketi kullanıyorsunuz. Yorum olarak bunu yazabilirseniz sevinirim. Tavsiye ve tecrübleriniz için şimdiden teşekkürler.

electro (Custom).PNG

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63562.42
ETH 2649.15
USDT 1.00
SBD 2.77