You are viewing a single comment's thread from:

RE: Math and Poem/Matematik ve Şiir (Eng&Tr)

in #tr7 years ago

İnsanları sıkmayacak, herkese hitap edecek, belli uzunlukta yazılar yazmak için uğraşıyorum. Beklentinizi karşılamadığına üzüldüm. Daha iyisini yazarsanız seve seve okuruz. Sağlıcakla :)

Sort:  

@eleadora Lütfen üzülme, eleştiriler geliştirmek için var ve ben bundan sonra her yazına çökeceğim. Seni de bana bekliyorum bak gelmezsen darılırım. Resmiyeti sevmediğim için özür dilerim. 2+2'nin kıt'a olduğu bir evrende Kant saatini işporta tezgahını kaçırmak için zabıtalara rehin veriyor olurdu ve iyi ki o evrende değiliz böylece ondan alıntı yapabiliyoruz. şükredecek çok şey var, hayat çok güzel.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57171.31
ETH 3134.47
USDT 1.00
SBD 2.26