Sort:  

Başlığı görünce dalış tüpümü alıp gelmiştim ama beklediğimden sığ bir yazıyla karşılaştım, canım acıdı anlıyor musun :(

@richyreich tüpe ihtiyacın yok gibi gözüküyor.

@engineeroflife haha. ödünç isteyeceksin gibi ama vermeyeceğimi bilesin. yanlış anlama kişisel bir eşya yoksa paylaşmayı severim. yoksa neden burada olayım? paylaşmak güzeldir! oley, mutlu son.

@richyreich Beyefendi buradaki her Türk saygı çerçevesinde iletişim kuruyor. Benim de bu hayatta en çok önemsediğim şey saygı. Amacınız insanları bozmak ya da show yapmaksa bunu kendi sayfanızda yapın yorumlarınız beni irite ediyor!

@richyreich Hiç bir yazar senin beklentilerini karşılamak için yazı yazmıyor.

Beklentiler sadece üzer falan da yazsaydın ya böyle baya yavan olmuş. Her yazar birilerinin beklentilerini karşılamak için yazıyor, birilerini geçtim kendi beklentilerini karşılamak için yazıyor. Buradaki hegemonyanın ve megalomanlığın haddi hesabı yokken bana bu açıklamayı masum fakat sığ bir yazı üzerinden yaptırdığın için senden nefret edebilir miyim? Şaka şaka, nefret etmem ama antipatimi kazandın dostum. TEBRİKLER SEN DE KAZANDIN! @monomyth

İnsanları sıkmayacak, herkese hitap edecek, belli uzunlukta yazılar yazmak için uğraşıyorum. Beklentinizi karşılamadığına üzüldüm. Daha iyisini yazarsanız seve seve okuruz. Sağlıcakla :)

@eleadora Lütfen üzülme, eleştiriler geliştirmek için var ve ben bundan sonra her yazına çökeceğim. Seni de bana bekliyorum bak gelmezsen darılırım. Resmiyeti sevmediğim için özür dilerim. 2+2'nin kıt'a olduğu bir evrende Kant saatini işporta tezgahını kaçırmak için zabıtalara rehin veriyor olurdu ve iyi ki o evrende değiliz böylece ondan alıntı yapabiliyoruz. şükredecek çok şey var, hayat çok güzel.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57877.75
ETH 3163.24
USDT 1.00
SBD 2.26