📚 Pembe Düşlerim #3 🍏

in #tr7 years ago (edited)

IMG_20170923_135534.jpg

Yoğunum, yorgunum... Ama harika bi yoğunluk ve yorgunluk bu.
Bir bavul ve bir çanta dolusu kitap daha geldi 1 hafta içinde. Projeyi bu şekilde tamamlamış oldum. Kitaplarını paylaşan harika insanlarla tanıştım ve içtenlikle gülümseyen gözlerle karşılaşıp ne kadar güzel bir şey başardığımızı anladım... 😊
Çok yakında çocuklar için kütüphane kurulacak okulumda. Türkçe öğretmeninin de bu konuda yoğun çalışmaları var. Kitaplarımız hazır ve ben çok mutluyum!
Birkaç gün önce dersine hiç girmediğim sınıflardan birindeki öğrenci bana "Öğretmenim siz çok güzelsiniz!" diyerek gül verdi. Benim tepkim takdire şayan: "Oğlum nerden buldun bunu?" 😒 Bünye alışkın olmayınca...

IMG_20170922_093257.jpg

Sonraki gün de öğretmenler odasına utana çekine girip bana uzatılan poşettekiler...😊 Her sabah 4'te uyanıyorum yetişebilmek için köye. Hiç bu kadar mutlu etmemişti uykusuzluk. Her şey mükemmel gitmiyor, adapte olamadığım zorluk yaşadığım çokça şey var.
Olsun, değer...
Sağlıcakla!

Sort:  

Yeşil elma favorimdir :)

Oğlum nerden buldun bunu?

Efsane olmuş, cevabı çok merak ettim şimdi🙂

Utanıp kaçtı 😂 sonra ben de utandım da iş işten geçmişti 😅

This post received a 20% vote by @msp-turkey courtesy of @damla from the Minnow Support Project ( @minnowsupport ). Join us in Discord.

Upvoting this comment will help support @minnowsupport.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 63966.12
ETH 2753.08
USDT 1.00
SBD 2.66