I'm Traveling / Geziyorum #1 (Eng&Tr)

in #tr7 years ago

I set out to go to Van at 8 o'clock in the evening. My journey lasted 10 hours. And it was a great trip. It's 06.19. And in a park where the swallows are singing, I am preparing you for this trip. Enjoyable reading :)

Akşam saat 8'de Van'a doğru yola çıktım. Yolculuğum 10 saat sürdü. Ve harika bir yolculuktu. Şu an saat 06.19 ve ben kırlangıçların sesleriyle varlığıma eşlik ettiği bir parkta size bu gezi yazımı hazırlıyorum. Keyifli okumalar :)

IMG_20170704_055440.jpg

I love bus journeys very much. Because I really feel 'gone'. Ways are for go. So I give it its right ...

Malatya'dan İstanbul'a 16 saatte gidip of demediğimi bilirim. Hayır, bunun uçak fobimle kesinlikle alakası yok :D Otobüs yolculuklarını çok seviyorum. Çünkü gerçekten 'gitmiş' hissediyorum. Yollar gitmek için varsa hakkını vermeli, veriyorum...

20170703_195345-1.jpg

I go back to the dead walking after the bus journeys. I can't sleep. (Not can't sleep, don't sleep.) I regret every moment I close my eyes. Because, I believe that there are things I should see in every step of the way, even if it's dark. Even if I don't see things I can dreaming. To dream beautiful things. Human's greatest skill.

Otobüs yolculuklarından sonra yürüyen ölüye döndüğüm doğru. Uyuyamıyorum. Uyuyamamak değil aslında, uyumamak. Gözümü kapattığım her an için pişman oluyorum. Zifiri karanlık dahi olsa o yola çıktıysam her adımında görmem gereken şeyler olduğuna inanıyorum. Görmesem bile hayal edebileceğim şeyler... Bir ağacın yanından geçtiğimde o ağaca yuva yapmış bir kuşu düşünüyorum, karşısından hızla geçen otobüs karşısında korkup korkmadığını merak ediyorum. Zifiri karanlıkta zar zor seçebildiğim o tepenin yamaçlarında karınca yuvası olduğunu düşlüyorum. Yoldaki her aracın yuvayı sarstığını... Güzel şey hayal etmek. İnsanın en büyük yeteneği belki.

IMG_20170704_055351.jpg

I also watched my favorite cartoon.

20170703_202548.jpg

All my dreams I wrote in this little book. This book has a memorial, but I won't tell it. I wrote almost 12 pages. I'll share them with you in time. I think the roads, birds and sea are the inspiration of people. We wanna with everything we can't belong.

Bütün hayallerimi işte bu küçük deftere yazdım. Bu defterin de bir anısı var fakat buna girip konuyu dağıtmayacağım. Neredeyse 12 sayfa not yazdım. Onları zamanla paylaşacağım sizlerle. Yollar, kuşlar ve deniz insanın ilham kaynağı bence. Ait olamadığımız her şeyle avunuruz çünkü.

IMG_20170703_222620.jpg

I started reading this book when I finished writing. It is very enjoyable for me to read books while traveling.

Yazmayı bıraktığımda ikinci kez okumak için yanımda getirdiğim çok değerli bu kitaba başladım. Yolculuklarda kitap okumak benim için iki kat daha zevkli. Kitap hakkında ise şu an inceleme yazısı yazmadığımdan sadece "illa da okuyun" diyorum.

IMG_20170704_060217.jpg

IMG_20170704_060249.jpg

IMG_20170704_060313.jpg

I photographed Van Lake's while the weather was lit. It was really great.

Gün aydınlanırken Van Gölü'nü çekme fırsatı buldum. Yeterince net değiller fakat gördüğüm şeyin bende uyandırdığı his muazzamdı. Aralıklarla çektiğim fotoğraflar yukarıda, buz kitlesini seyreder gibiydim son fotoğrafta.

IMG_20170704_055552.jpg

I have logged in for now. The day is just beginning ... See you in the second article. Take care of yourself ...

Dönüş saatimi güneşin batışına denk getirip sizinle esas gezi yazımı o zaman paylaşacağım. Şimdilik giriş yapmış olayım. Gün daha yeni başlıyor... İkinci yazıda görüşmek üzere. Sağlıcakla...

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 70434.55
ETH 3761.18
USDT 1.00
SBD 3.84