HİKAYE'M İYİLEŞTİ...

in #tr7 years ago (edited)

fireworks-180553_1920.jpg

Geçen günlerde kuzenim Talha ile ilgili bir yazı paylaşmıştım. Bu, ektedir: https://steemit.com/life/@eleadora/a-story-of-5-5-years-old-5-5-yasinda-bir-hikaye

Bugün bayramın ilk günü olması vesilesi ile baba tarafının dedemlerde buluşma geleneği bozulmadı. Tabii ki benim minik hikayem de gelmişti. Kapıda beni görür görmez üstüme bir atlayışı vardı ki sormayın. Neyse ki şüşko bi insanım da devrilmedik :) Onun da biraz tadına bakmış olabilirim.
Talha'yı oldukça iyi gördüm ve bu beni çok mutlu etti. Üst dişlerini -son gördüğümde- kendi elleriyle çekip amcama vermişti. Şimdi ana dişleri oturmaya başlamış. O, artık büyüyor. Bu bir yandan hoşuma gitse de diğer yandan üzücü. Onun hep böyle çocuk, böyle masum kalmasını istiyorum.

IMG_20170625_175955.jpg

Herkese hayırlı, huzurlu Bayramlar!

Sort:  

İyi olduğuna sevindim. Bugün soracaktım nasıl oldu diye aklımdan çıktı :)

Teşekkür ederim :) Yorum olarak yazdıklarınızı da okudum ona, yaşının getirdiği egosantrizimin üstünde bi benmerkezciliği var. Gün boyunca ağzı kulağındaydı. Yarım saatte bir gelip Gamze abla okusana ne demişler diyodu :D

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66945.54
ETH 3515.79
USDT 1.00
SBD 2.71