Hayal-Gerçek köprüsünden merhaba 😊

in #tr7 years ago (edited)

IMG_20170711_174853.jpg

Herkese merhabalar!

Bir süredir, kendi okulum da dahil olmak üzere köy okulları için başlattığım kitap(ilk ve ortaokul düzeyi) toplama etkinliği ile ilgileniyorum. Hiç tanımadığım insanlardan çok güzel dönütler alıyorum. Etkinlik hayal ettiğimden daha büyük sonuçlara ulaştı ve ben çok ama çok mutluyum. Umarım sonunu getirebiliriz, umarım mutlu olduğumuzun katlarınca mutlu edebiliriz.

Bunun dışında daha önceden derslerine girdiğim öğrencilerle yeniden derslere başladık Eylüle kadar. Nasip olursa eylülde şehrime veda edeceğim. Aynı zamanda roman projemi devam ettirmeye çalışıyorum ve bütün bunlarla ilgilenirken steemiti ihmal etmek zorunda kaldım. Düzgün aralıklarla içerik giremiyorum fakat yine de içeriklerinize göz atmaya çalışıyorum. En kısa zamanda yeniden paylaşımlara döneceğim, şans dileyin.

Sağlıcakla...

Sort:  

Kolay gelsin. Kitap için iş bankasına başvurdunuz mu? Burada bir öğretmen iş bankasının okul için istedikleri kitapları gönderdiklerini yazmıştı.

Çok teşekkür ederim, evet iş bankası ve PTT için başvuru yapabilirsin şeklinde cevap aldım birçok kişiden. Temel amacım ben ve benim gibi bunu yapmayı çok isteyip yapamayan insanları tatmin edecek bir etkinlik olması. Uzun vadede kütüphane oluşturmayı planlıyorum işte o zaman bu söylediğiniz şeyin çok faydası olacak 😊🙏

Gerçekten çok güzel. Aslında bir kitap kampanyası yapabilirsiniz. Bu platformda olupta evde tozlanmış, belki bitirilmiş belkide kapağı bile açılmamış kitapları olan insanlar vardır. PTT kargo ile de kitap gönderildiğinde normalin yarı fiyatına gönderiliyor. Yani daha geniş kitlelere ulaşabilirsiniz. Benimki sadece tavsiye.

Burada öyle bir etkinlik yapmayı düşünmüyorum. Yazdığımız her yazı bize bir gelir getiriyor ve ben insanların yardımsever yanını dürtüp vote almak istemiyorum doğrusu. Evet, belki çok fazla kitap edinirim fakat az önce söylediğim şeyin ihtimali bile bana ters. Bu sitede olma sebeplerim arasında yardım projelerim için destek aramak yoktu bundan sonra da olsun istemem 😊
PTT konusunda size katılıyorum, kitap yollayacağım zaman hep kullanıyorum çok ucuza geliyor ve daha çok kişiye ulaşabiliyorum. Bana yollanacak kitaplar için de aynını önereceğim. Yorumunuz ve desteğiniz için çok teşekkür ederim 🙏

vote almak zorunda değilsiniz. Ödül istemeyecek şekilde ayarlarsınız yazınızı. Neyse bana daha fazla söz söylemek düşmez. Ben teşekkür ederim.

Estağfurullah, yorumunuzu ciddiye alıyorum. Yanlış anlaşılmak istemem. Evet bu şekilde ayarlanabileceğini unutmuştum doğrusu, pek yanaşmıyorum fakat öneriniz aklımda tekrar teşekkür ederim.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 70434.55
ETH 3761.18
USDT 1.00
SBD 3.84