Kendime aldığım yeni lüks 0 kilometre yeni arabam)steemCreated with Sketch.

in #tr7 years ago

Kendime aldığım yeni lüks 0 kilometre yeni arabam) Sizlerlede paylaşim istedim

Bundan sonra daha güzel kaleler çekeceyime inanıyorum.Arabam sayesinde 

Sort:  

Elçin, mən də sanmışdım ki, balaca maşın almısan, bu kamazdı ki, kuzası da var.

Qaqa balaca masin mene yarasmaz)))

son zamanlar heç bu qədər gülməmişdim)))

Mende size ele yazanda olurdum gulmekden))) ozumu gucle saxlayirdimki ne oldugum demiyim size

)))) sağ ol da səni))

Herenin bir seye margi var menimde bele seylere)) hele fotoselsia uzun ide dedim bu gunluk bular besdi xsama basqa sekillerde olacaq)

gozləyəcəm.

😂😂😂 eyi gunlerde qullan 😂

Saqol qaqa bayaq masin arzualayn kim idise onada qismet olsun

demişdim menede qismet . 😂😂. Fikrimnen dasindim. Bu cadillacdi?

))) qaqa dama dama gol olar misali))

Sağlıkla sürün Elçin bəy.

Cox saglun Duygu xanim ama bu surulesi deilde)) deyesen sekillere baxmamisiz)

Ciddi yazınca siz də ciddiyə aldınız, baxmışam)))

)))) ne yazim bilmirem ((

əmək sərf etmisən. Əla görüntülərdi.

ilk baxışda gerçək sanmışdım, Elçin bəy :)

Cox sagol qardaş bezileri helede anlaya bilmeyib))

ola biler))

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 65834.37
ETH 3292.65
USDT 1.00
SBD 2.70