It's hard to be a photographer of nature . Трудно быть фотографом природы . Doğa fotorafcısı olmak çok zor.

in #tr7 years ago

 It's hard to be a photographer of nature . Being a nature photographer is enjoyable but difficult

Merhaba arkadaşlar. Sizlere bu postumda doöa fotorafcısı olmağın ne kadar zevkli ve zor olduğunu anlatmak istiyorum.

Bir doğa fotorafcısı olmak zevkli ama oldukca zor bi iş . 

Doğa fotorafcıları beni daha iyi anlar. Çünki doğaya atıldıkta seni neyin bklediyini, nasıl olacağını hiç bilmiyorsun. Hep suprizlerle dolu bi ortamda otılıyorsun . Olduğun ortamı ne kadar bilmiş olsan bile o bir Doğa. Ne zaman ansıl olcağını bilmezsin. Rast gele yola koyuluyorsun. Bi çok şeyleri göze alirsin. Yamura, kara hiç bakmaz, doğaya atılırsın. Başına bin türlü olay gelir ama pes etmezsin. Bi Kuşun ve ya bir böceyin resmini çeke bilmek için saatalarce beklersin. Ama sonunu bilemzsin. Beklemenin ardından istediyin kareyi çekede bilirsin çekmeyede ama yine pes etmezsin. Çünki Doğayı seversin. İşin sırrı bu. Ver birine makineyi tık ormanlığın içine ve ya bi suyun içine.Deki bak o kuşa yaklaş resmini çek. O da dediyini yapar kuşa yaklaşır. Kuş onun geldiyini duyar hemen de uçar bi başka dala konur. Ordan da bi başkasına. Elinde makine olan adam bi bakar ki olmuyor makineyide bi kenear bırakıp pes edib gider. Ama bi doğa fotorafcısı böyle yapmaz . Kuşun peşine takılır. Kuş nereye giderse oda ora gider pes etmez. İstediyini yakalayıncaya kadar pes etmez. Çamura yamura kara kışa bakmaz . İşte böyle bi biri Doğa fotorafcısı . 

Bu Kuğu kuşunu çekmeçin tami tamına 4 buçuk saat gölü dolaşdım.

Evet tamı tamına 4 buçuk saat bi resim için mücadele etdim. Her defasında Kuşa yaklaşdığımda uçub gölün bi başka yönüne gider benide arkasiyca götürürdü. Nasıl bi yerlerden geşdiyimi aklınız almaz. Bu insan deli dersiniz ama içimdeki o doğa ruhu ve fotorafcı sevgisi bana hiç bir engel tanıtmaz. İstediyimi nasıl olursa olsun alırım. 

Bu Kuşu çekdiyim tüm karelerini sizlerle paylaşıyorum. Bunca residmen yalnız bi kaç tanesi iyi çıkmış.



Ben bi Doğa Fotorafcısıyım.




Sort:  

Bu dəfə də gözəl iş başarmısan. Şəkillər gözəl alınıb. Doğa Elçin ))

Qaqa basima bir oyunlar acdi((( ama sekilerin cekdimdee))

Yox bir atlamaa doğa nedi qaqa.Doga fotoracisi yeni Tebiet fotiqrafi

Tr kategorisnde dereceye girdiğiniz için tebrik ederim.. Bir vote destek olurum artık...

Teşekkür ilginiz için. Umarım vote nizi hakk etmişim) @tarikhakan

Tebrikler! Yazınız Steemit Türk Topluluğu tarafından günün yazısı olarak seçildi. Detaylara buradan ulaşabilirsiniz.

Çok mutlu oldum. Umarım bu son olmaz) @trkasa

bayağı uğraştırmış görünen sizi , ama değmiş çok güzel fotoğraflar kadrajınıza sağlıq.

Epice koşuşturdum arkasıyca. Bencede deymiş)) @rdvn

aynen öyle : )

Çok emek vermişsinz. Sonunda başarmışsınız. Elinize sağlık.

Evet baya ib uraştırdı beni)) Teşekkür ilginiz için.

tebrik ederim güzel kareler olmuş, biraz zor olmuş ama olmuş zaten yazıda da bahsettiğiniz gibi bu işin zorlukları var ve siz bunu bir nevi yaşayarak göstermiş oldunuz, ama sabreden, azmeden elbet eninde sonunda başarır mükafatını alır :))

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64170.07
ETH 3425.12
USDT 1.00
SBD 2.59