Geçmişte Bir Gün

in #tr6 years ago

íimages (6).jpeg

Bir çocukluk anım...
Kucuk bir mahallenin en kucuk kiz çocuğuydum ben bu yuzden bu kadar simarikligim sanirim😊
Aile içinde oturuyorduk 3 amcam dedemler ve biz sonra babamin 2dayisi ve onlarin 3 oğlu toplamdan 10 tane ev. Herkesin birbirini düsündüğü komşuluk ettiği bir mahalle.. Dedemler tonyadan göç etmişler buralara, dedem babaannemi kaçırmış peşlerinden de babaannemin babasi ve kardesleri göç etmiş haha babaannem dedenizi ben kaçırdım derdi de inanamazdım simdi bu satırları yazarken cidden de dedemi kaçırmış yoksa niye babası ve kardeşleride de gelsin 😂
Ailecek oturmanin en guzel tarafı baba yarısı amcaların baba olması ben anne tarafından çok baba tarafıyla hem hal olduğum için amcalarimi cok severim birde en kucuk kiz cocuğu olusumun verdiği sapşiklikle amcalarim beni öz çocuklari olarak görmüştür hep hihih bu yüzdendir şımarık olusum tabi sadece amcalarima karşı yoksa gayet mutevazi bir anneyim😂😊
Ama bir anım var ki hiç unutmuyorm..
Ya 7 yada 8 yaşindayım okula gitmek için hazırlanıp dedemin bahçesine inmiştik kuzunimle yazdı.. O zamanlar uzun mu uzun belediyeler vardi otobüsü bekliyoruz bir yandan da muhabbet edip çay içiyorduk
Bi bağırısma başladi amcamin evinde yazarken bile gözlerim doluyor. sumeyye ablam ""babaanne kurtar beni babaanne diyor avazı cıktığı kadar"" hepimiz ayaklandik amcamin evine baktik amcam kizini dovuyordu ^benim her istedigimi yapan bir dedigimi iki etmeyn beni aysecik diye cağırıp seven o adam kizini dovuyordu^ O kadar korktum ki anneme sarıldığımı hatırlıyorm ne oldu acaba dedim içimden ne oldu da amcam kızdı bu kadar
amcamin sopayla vurdugunu hatirliyorm sumeyye ablaya ama kullaklarimda çınlayan o ses hiç gitmez ne kulaklarimdan ne yuregimden...
Uzun sure amcama yaklasamamistim. Sonra yanına cağirip bana o an icin cok uzgun oldugunu kendini kontrol edemediğini soylemistim.. O an pek idrak edememistim ama zamanla amcama olan korkum geçmisti..Korkum geçmişti ama sesi ağlaması gitmemişti..

^Aile icinde babamlar hep despottu ama babam amcamlara hic benzemedi cok sukur bize destek oldu bağırmışlığı vardir ama dövdüğünü hiç görmedim duymadim cok sukur bizi için hep en iyidini aldi en iyisini düşündü hatta sosyal olalım diye uğraştı didindi.. Eve kapatmak gibi bir fikri olmadı hic cok sukur^...
Ve ben böyle bir baba'ya sahip olduğum için o çocuk halimle sükretmiştim...

images (7).jpeg

@peri ve @biriki3 teşekkürler 👏

Sort:  

rica ederim, adıl ben teşekkğr ederim :)

Çocuklukta bazı şeyler unutulmuyır, hafızada kalıyor, bizimle anını paylaştığın için teşekkür ederim 😊

ben teskkr ederm abla 😘

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 58080.30
ETH 3102.16
USDT 1.00
SBD 2.40