You are viewing a single comment's thread from:

RE: Neden Az Kazanıyoruz? #2

in #tr6 years ago

yine güzel bir konu seçmissiniz.bu konu tr etiketini paylaşan tüm kişileri ilgilendiriyor.Buraya gelenlerin çoğunluğu kısa zamanda para kazanacağını düşünüyor ama gerçeği görüp olayı tam kavrayamadan bırakıyor.Buna bir kaç açıdan bakabiliriz.İlk olarak bu steemite giriş yapanların çoğunu nasıl devam ettiririz.İkincisi devam edenlerin gelirini nasıl arttırabiliriz.Elimizde balina olmadığına ve yeni giriş yapanlara 3-5 hesabın haricinde destek olacak hesap olmadığını biliyoruz.Bunlarda tr etiketini kullanan kişilere yeterli gelmiyor.Peki çözüm nedir.Kaliteli içerik gibi güzel laflara girmeyeceğim çünkü bunlarla gelişilmeyeceğini bir ay içinde herkes öğreniyor.Geriye ne kalıyor?Sizin belirttiğiniz gibi yatırım yapmak.Peki kaç kişi var yatırım yapan?Çok az.Neden?Çünkü katılanların çoğu ya öğrenci ya da memur.Siz kaç tane ticaret erbabı gördünüz?yada para babası yatırımcı?Peki bu öğrencilere ve memurlara önerilerimiz olmayacakmı yada onlarda bırakıp gitsin mi?Bununla ilgili bir yazı yazacaktım ama bu yazınızı gördüm buraya yazayım dedim.Belki yine yazarım.Ben de çok uzun zaman olmadı steemite katılalı.Steemitin gerçeğini gördüm.Benim gibi düşünen 6-7 kişi ile birlikte nasıl yaparızda burdaki gelirimizi artırırız diye düşünüp araştırdık.Bunun sonucunda Dlive yi keşfettik burdan çok daha iyi geliri var.Dmania yı keşfettik oranında geliri iyi.Biz bunu yaparken ben diye yapmadık öğrendiklerimizi grubumuzda paylaştık ve herkesin kazanmasını istedik.Yolunda çok başındayız.Hala araştırıyoruz neler yapabiliriz diye.Yeni başlayan arkadaşlara Dlive Dmania gibi platformlarıda anlatmak gerek belki buralarda daha başarılı olabilirler ve steemitte kalıcı olurlar.

Sort:  

Yorum için teşekkürler hocam. Özetle; sisteme yatırımcı sokmamız lazım. Bu konuda pazarlama şart.

kesinlikle çok doğru.İyi tanıtım ve pazarlama ile parasını farklı yerlerde değerlendiren kişileri ikna edip bu platforma çekmek gerek.Bu yatırmcıları nasıl ikna edeceğiz?Bu kişilere kazançlarının öncelikle faiz,döviz,tahvil,ve borsadan daha fazla kazanabilecekleri konusunda ikna etmek gerek.Tabi önce bu yatırımcıları bularak işe başlamak gerek

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 64625.84
ETH 3233.39
USDT 1.00
SBD 2.65