ŞİİR DİNLETİSİ YAPIYORUZ

in #tr6 years ago

ŞİİR DİNLETİSİNE DAVETLİSİNİZ @edebiyat

davetiye-steemit.jpg

Merhabalar. @edebiyat hesabını kurduğum günden bu yana aklımda, hayalimde hep bir şiir dinletisi gerçekleştirmek vardı. Nihayet artık bunun için somut adımlar atma zamanı geldi.

Öncesinde bir fikir alışverişi yapmak ve şiir okuyacak birkaç kişi bulmak gerekiyor. Bu duyurunun amacı şiir dinletisi hakkında bilgi verirken katılmak isteyen şairleri de bir araya getirmek.

Yapacağımız şiir dinletisi ile stres atıp eğlenmeye bakacağız. Konumuz sadece şiir ve edebiyat olacak. Piyasalar, bilmem neleri bir süreliğine unutmak herkese iyi gelecek diye düşünüyorum.

Şiir dinletisi Steemit Edebiyat Kanalında gerçekleşecek. Okumak isteyen yeni şairler bulundukça kadroyu güncelleyeceğiz. Kadromuz şimdilik şu şekildedir:

@baycan (sunucu)
@sahinadm
@revan746
@steemitaz

Hepinizi bekliyoruz efendim. Sevgiler.

Sort:  

Çox gözəl tərtib edikib çox əla

Teşekkür ederim efendim.

tebrik ediyorum ben de ne zaman başlayacak diye merakla bekleyenlerdendim:)

O zaman sizi kadroya alabiliriz seve seve. :)

işi ehline bırakmak lazım:)
ben seve seve dinleyici ekibinde yer alacağım🤗

Haklısınız bu işin ehli olarak @doctorbisop ve @tahirozgen el atmalı. :)

Aynen onlar nerelerdeler :)) ehilleri bekliyoruz.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63657.90
ETH 2656.15
USDT 1.00
SBD 2.84