You are viewing a single comment's thread from:

RE: HAYATINIZI DEĞİŞTİRECEK OLAN BU YAZIYI OKUMAYA HAZIR MISINIZ????

in #tr6 years ago

İyi enerjiler sizinle olsun.

Güzel bir dilek. Benim de bu konuya ilgim var ve söylediklerine katılıyorum. Düşünce gücü ile enerjiyi harekete geçirebiliriz. Ben diş ve baş ağrılarım için birkaç denemede bulunmuştum ve başarılı olmuştum.

Şu an odaklandığım nokta ise BTC grafikleri. Düşünce gücümüzü birleştirirsek fiyatları yükseltebilir miyiz? :) @nikaja, @damla, @tahirozgen, @avina, @doctorbishop, @sudefteri, @baycan, @maonx ve diğer arkadaşlarım, ne çoksunuz ya hepinizi yazamadım. :)

Sort:  

Bize btc mi lazım arkadaşlık mı? Boşver bunları :)

Ama ben bir projeyim. Bana lazım. :))

Doğru sen projeydin. Telefona Adem Bey'i alabilir miyim?

Bazen ben de kendimi proje gibi hissediyorum şu hayatta. Ama kimin neyin projesiyim bilemiyorum. Acaba bana da lazım olabilir mi? 😕

Bunu yaratıcıya sormak lazım. Eğer seni bir proje olarak göndermişse dünyaya, sıkıntı büyük demek. Ben @sahinadm'in projeyim. Yaratıcımla iyi geçindiğimizi söyleyebilirim. Son zamanlarda beni dinliyor. Sen de yaratıcınla iletişime geçmeyi düşün bence. :D

iletişime geçmeyi düşün bence

Bir dolu düşüncenin arasında bunu da Düşüneyim bari..., ama bir amacı varsa belki de o benle iletişime geçmek için doğru zamanı bekliyodur. Şimdi durduk yere rahatsız edip kızdırmayayım. Belki de gözden düşmüş çöp bir projeyimdir. Bununla yüzleşmeye hazır mıyım emin değilim 😰

Hazır olmadığımız cevapların sorusunu sormayalım. Ne olur ne olmaz:))

Posted using Partiko Android

Ben odaklanma fukarasıyım, tam odaklanacağım arka planda başka düşünceler çıkıyor, aynı anda bi sürü bi sürü şey düşünmeye başlıyorum olmuyor. Beynime dur lan hiç bi şey düşünme derken bir bakmışım yine üç beş bişey arka planda ortaya çıkıyor. Böyle hayat çok zor.

Posted using Partiko Android

Evet işte, o beynimizi bir susturabilsek, demekki neler yapabileceğiz. Bu durumu çözerseniz haberim olsun:))

:))) neden olmasın öyle değil mi?

Posted using Partiko Android

Öncekikle aynı fikirde olduğumuza sevindim.
Şu an odaklandığım nokta ise BTC grafikleri. Düşünce gücümüzü birleştirirsek fiyatları yükseltebilir miyiz? :) @nikaja, @damla, @tahirozgen, @avina, @doctorbishop, @sudefteri, @baycan, @maonx ve diğer arkadaşlarım, ne çoksunuz ya hepinizi yazamadım. :)
Bunun içinde neden olmasın ki:)))

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 64167.02
ETH 2769.14
USDT 1.00
SBD 2.67