You are viewing a single comment's thread from:

RE: 1yazı + 1şarkı #3

in #tr6 years ago

"Ve biliyorum ki ben hiçbir şeyden emin değilim. Hiçbir şey bilmiyorum ve şimdiye kadar hayatımda bunun kadar bana bilgelik katan tek bir olgu olmadı."

Çok hoş olmuş. Yüreğine sağlık. Teşekkür ederim.

#tr ve #edebiyat etiketlerini kullandığın için @edebiyat tarafından oylandın ve resteem aldın. Ayrıca tryardım'ın değerlendirmesine sunulacak bu metin.

Sevgilerimle.

Sort:  

Teşekkür ederim çok :)

@janebirkin Herkesin kendinden bir parça bulduğu metinler başarılı metinler olabilirler.

@arafs hocam sizi #edebiyat'ta görmek ne güzel. :)

#tr de geziniyorum genelde, diğer etiketlere neredeyse hiç bakmıyorum ama #edebiyat etiketinde çalışmalar olduğunu takip ediyorum Discord'dan, iyi çalışmalar @sahinadm ;)

Teşekkürler.
Edebiyata yönelince grafik analizlerine bayağı ara verdim. Körelmeden birkaç yazı yazsam iyi olacak. :)

bu arada #edebiyat'a yazmanızı bekleriz. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56739.93
ETH 2400.98
USDT 1.00
SBD 2.30