Sort:  

ne o yoksa @etasarim mi yine konuk olacak @edebiyat'a

neo kim abi? :)

neo bir coin olur kendisi.

ya bizim köyden birinin adı Neo idi :D babasının adı da Ali. :))

Sizin köy coinmarketcap olmasın, Ali Baba nın da coini var çünkü :P

Yemin ediyorum böyle bir şey düşünmemiştim. :D Harikasın ya :D Bağlantıyı süper kurdun. Kablolu mu kablosuz mu bağlanıyorsun abi? :))

ben aslında bağlanmayı sevmiyorum, ne demişti sahte can yücel; Bağlanmayacaksın bir şeye, öyle körü körüne.

Ama illa bağlanacaksam da kablosuz bağlanıyp hemen çıkıyorum.

Sen sadece bana bağlan. Kablolu bağlan @tahirozgen olarak bağlan. Çok bağlan. Hep bağlan. :))

Posted using Partiko Android

Yoooo olamaz, böyle ödül mü olur ya :)

@etasarim nereye gitti acaba ve neden gitti acaba ve nasıl gitti acaba? :)

neden acaba @sahinadm hocam :)

ben bilmem ki abi neden? :D

ödülü geri vermeye gitt bence :) öyle yapıyor o genelde.:))

'ben aslında yokum' oldu :D

Ya nasıl fena insanlarsınız siz @sudefteri , @tahirozgen ve @sahinadm hocam. Ben balina olayım siz görürsünüz :P

ol tabii senden iyi balina mı bulacağız :))

@damla hocam siz de mi :) @tahirozgen hocam siz olun siz daha yakınsınız. @sahinadm hocam ya koskoca CEO nun RC si mi biter yahu

sen de bizi görürsün sayın @etasarim bey:))

benim birazdan RC bitecek @etasarim, ilginize. :))

Ya sen balina ol yeter ki 🐳 🐋

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57495.98
ETH 2320.95
USDT 1.00
SBD 2.35