Sort:  

teşekkür ederim, yaralar hep yaralar:)
sizin kaleminiz daha güzel bence..🙆‍♀️

Teşekkür ederim efendim; yalnız kaleminize el sürsem dünyaları yazabilecek kudrete sahip olabilirmişim gibi hissettim yazıyı okurken. Çok hevesli ve samimi bir ifade şekilleniyor suratımda şu an.

bu güzel sözlerinize müteşekkirim🤗
keşke ben de öyle hissedebilsem..

Ah be @sudefterim daha ne hissedeceksin söyler misin bizi bize anlatan ve ne napsak da bir yerde cok kez ifade edemedigimiz duygu arzu his özlem ve herseyi ayna misali yankı misali bize (bana) söyleyen insan daha ne olsun 💕 ha birde pek fazla ve rahat bir şekilde içini dokebilen bir insan değilim ki demiştin ya bir yorumunda bana bence en âlasıyla döküyorsun fakat tıpkı benim gibi sadece yazarken en çok ve en rahat... (: için hep böyle güzel kalsın senin derin anlamlı okyanus misali... seviyorum seni 🌹🌼❄🌞

evet konuşarak derdimi anlatamam, yazarak daha rahat sanki kendi kendine söylüyormuş gibi oluyor tıpkı🙆‍♀️

bu güzel sözlerin moralimi düzeltti valla, teşekkür ediyorum güzel bir kalbin var, ben de seviyorum seni..⚘😗

Senin de guzel bir kalbin oldugunu biliyorum cunku bu gercekten kelimelerine yansiyor Sana kocaman sarıldığımı hisset kapatarak gözlerini güzel arkadaşım benim 💖👭

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62312.95
ETH 2458.75
USDT 1.00
SBD 2.65