Duyuru [ YORUM YARIŞMASI SONUÇLARI]

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar.

Geçtiğimiz günlerde hafta sonunu değerlendirmek amacı ile sevgili @thales7 sponsorluğunda kısa bir yarışma başlattık. Yarışmada duyuru postuna, hangi tarihi olaya tanıklık etmek isterdiniz, neden? sorusuna verilen yanıtlara okur tarafından verilen oy sayısına göre değerlendirme yapıldı. Yapılan oylamalara göre yorum yazarlarının aldığı ödülleri aşağıdaki tabloda göstereyim.


Yarışma Sonuçları

SıraYazarÖdül
1.@etasarim4 STEEM
2.@eshapunver3 STEEM
3.@baycan1 STEEM

Bir sonraki yarışmada görüşmek dileği ile tüm katılımcılara, oy verenlere, sponsorluğu için @thales7'ye, değerlendirmede bana eşlik eden Hoş Geldin Ekibi sorumlusu @sudefteri'ne ve ekip üyelerine teşekkür ederim. Kendime de teşekkür ederim. :)


Bu yazı @sahinadm tarafından yazılmıştır. Emeği geçen herkese çok teşekkür ederiz.
Sort:  

katılan tüm arkadaşları tebrik ederim:)
böyle güzel bir etkinlik düzenledikleri için de @thales7 ve @sahinadm'e teşekkür ediyorum🌼

:) Emeklerine sağlık @sudefteri. İyi ki varsın.

ben bir şey yapmadım her şey senin ve güzel insanların sayesinde:)

Ben de teşekkür ederim. :))

Posted using Partiko Android

Yarışmada emeği geçen herkese Teşekkür ederim. Güzel şeyler okuduk ve bilgimize bilgi kattık, bildiklerimizi de tekrar okuyup hatırlamış olduk. @edebiyat a ayrıca teşekkürler, değerli zamanını feda edip bu güzel etkinliği düzenlediği için. Kendime de teşekkür ediyorum çünkü kendime daha önce hiç teşekkür etmemiştim. 😁

Posted using Partiko Android

Emeklerine sağlık hocam. :) Teşekkür ederim tekrar.

Posted using Partiko Android

Kazanan arkadaşları tebrik ediyorum. Ben katılamadım bu defa umarım bir daha ki yarışmada ben de aranızda olurum:)

Posted using Partiko Android

Bekleriz efem. :)

Posted using Partiko Android

Benim makus kaderimi tersine çeviren bu yarışmayı düzenleyenlere ve emeği geçenlere teşekkür ederim :) @thales7 hocam, @sahinadm ve @edebiyat hocam, @sudefteri hocam. Kazanan arkadaşları da ayrıca tebrik ederim :)

Rica ederim hocam. Yorumların için ben teşekkür ederim. :)

tebrik ederim, her zaman bekleriz:)

selam yarışamalar devam edecek mi özellikle bir dönem başlayan bilim yarışmaları için soruyorum

Emeği geçen herkese ayrı ayrı teşekkür ederim çok güzel bir yarışma oldu çok keyif aldığım 🤗

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62836.52
ETH 2558.21
USDT 1.00
SBD 2.72