DUYURU- AZERBAYCAN İLE BİRLEŞİYORUZ

in #tr6 years ago (edited)

EDEBİYAT HAREKETİ İLE AZERBAYCAN TOPLULUĞU BİRLEŞTİ


Merhaba. :) Yine ben. Size daha önceleri benden çok güzel hareketler beklenebileceğinden söz etmiştim. Bu hareketleri yapabilmem için desteğe ihtiyacım olduğunu da belirtmiştim. Başlangıçta ve şu anda @edebiyat'a destek olan tüm güzel yürekli insanlara teşekkür ederek meramıma geçiş yapayım.

Bu gün Azerbaijan Steemit topluluğu ile yaptığımız bir görüşme sonucunda Azerî kardeşlerimizle birlikte #tr etiketi başta olmak üzere #edebiyat ve #az etiketlerini kullanacağımıza dair sohbetler ettik. Sevgili @revan746 dostumun önderliğinde kendi Discord kanallarında topluluğun üyelerine önerilerde bulunduk ve sonunda bir karara vardık.

Steemit'te #tr ve #az projelerini birleştirdik.

Steemit'teki menfi olayların bitmesi, en azından başta hafiflemesi için anlamlı olan bu birleşme hareketinin hepimiz için Hayırlı örnek olacağından eminim.

Azeri dostlarımızın gösterdiği duyarlılığa #tr topluluğu üyelerinin de aynı duyarlılıkla cevap vereceğinden şüphem yoktur. Biliyorum; daha önce olduğu gibi yine bazı 'sivri'ler çıkacaktır! Ve yine biliyorum ki en azından #edebiyat etiketinin saygı değer yazarları desteklerini esirgemeyecektir.

240520171034280838838.jpg
Kaynak

Aldığımız Kararlar

  • #tr etiketi başta kullanılacak ve yanında sırası önemli olmamakla beraber #edebiyat ve #az etiketi kullanılacak.
  • Kendi ana dilleri olan Azerî Türkçesi'ni kullanmaya devam edecekler. Türkiye Türkçesi ile yazabilen yazar.
  • Yazılan yazılarda kaliteli ve özgün olma şartı tüm Steemit platformu için geçerlidir.
  • Oylanmaya değer olduğunu düşündüğümüz yazıları @edebiyat ve @bot-az kuralları çerçevesinde oylayacağız.
  • Yarışma ve etkinliklerimize kaldığımız yerden daha fazla katılımla devam edeceğiz.

Değişen pek bir şey olmamakla birlikte küçük ama çok faydalı bir dokunuş olan #tr etiketini başa alma fikri, önem arz ediyor.

Edebiyat Discord kanalı: https://discord.gg/w3DGNCH

Azerbaijan Discord kanalı: https://discord.gg/XMnNdSd

@bot-az Curation Trail: https://steemauto.com/dash.php?trail=bot-az&i=1

@edebiyat Curation Trail: https://steemauto.com/dash.php?trail=edebiyat&i=1

Tüm #az ve #tr topluluğunun duyarlılığına arz ederim.

@sahinadm, @edebiyat

Sort:  

Birlikdə devam etmemiz iyi olucak, inanıyorum ki, zamanla iyi yerlere geliceyis. Zaten steemitde çok adam kalmadı. Biz bizeyis)) her kese uğurlar.

Güzel bir birlik olmuş iyi düşünmüşsünüz. İnşallah herşey daha güzel olacak.:)
Aynen birlikten kuvvet doğar. Hep destek tam destek 👍

teşekkür ederim. Bakalım önümüze neler gelecek bu süreçte... Ben çok eğleneceğimizi düşünüyorum.

Şahsen ben eğleniyorum, geçen seferki deyim yarışması da çok güzeldi

Ben de çok eğleniyorum. Sıradaki yarışmada daha güzel şeyler yaparız umarım.

İnşallah :)

Haydi hayırlı olsun inşallah...

hadi bakalım. :) Sıradaki yarışma için ne düşüyorsun hocam?

Öykü yarışması her daim can simidi olur bence uygundur :)
Yani öykü bir anıdan bir olaydan ya da tamamen kurgudan ortaya çıkabilir daha geniş katılım için doğru karar...

Bayram tatili bitsin başlarız hocam.

Posted using Partiko Android

Tamamdır hocam nasıl uygun olursa :)

Buradaki o kadar kalabalık vardı ki... Gerçekten bu fazla kalabalığın gitmesi iyi oldu. Gerçekten bir şey yapmak isteyenler artık burada

Bak bu çok güzel bir tespit. Gerçekten sürekli burada var olmayı düşünenler burada. Küsüp terk edenler hariç, diğerlerinin hepsi geçici bir rüzgar gibi.

Keşke güzel bir meltem olabilselerdi...

Keşke... Steem fiyatı yükselince dönerler.

Posted using Partiko Android

Bu cok guzel bir haber cok cok sevindim . Revan kardesimiz ve diger azerbaycanli kardeslerimizle bastan beri birbirimize yardimci olmaya çalışıyorduk. Bu sekilde organize olmak guzel bir dusunce olmus. Birlikte guzel isler cikaracagimiza inanıyorum.
Bircogumuz baslarda aktif olup daha sonra buralara ugramaz oldu @revan746 kardesimizin azmini ve azalmayan ugraslarini tebrik ediyorum.
@edebiyat sizde sesimiz oldunuz😀
Tesekkurler

@edebiyat bazen dinlenmeye çekilince ortalık bana kalıyor. :) teşekkürler.

Posted using Partiko Android

Çox sağ ol olasın @mesafe.

Ellerine sağlık kardeşim. Umarım devamlı olur. İyi şeyler yapacağımızdan eminim. Yeter ki niyetlerimiz saf olsun.

Niyetlerde bozukluk oldu mu sıkıntı bitmez. İyi niyetlerle.

Posted using Partiko Android

Tebrik ederim. Güzel ve yerine bir karar olmuş. Steemit platformundaki Türkler olarak dağınıklığımızı azaltmaya katkı sunacak bir girişim olur inşallah. Hayırlı olsun.

Umarım ileride daha güçlü oluruz. Sevgiler.

Posted using Partiko Android

Birlikten kuvvet doğar,emeği olan herkese teşekkürler.Tam destek!

Teşekkğür ederim hocam.

Edebiyat projelerine hic katilmadim ama bu çabanızı tebrik ediyorum, yapabilecigim bir sey olursa da destek verecegim.

Teşekkürler hocam.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62938.05
ETH 2552.06
USDT 1.00
SBD 2.63