DESTEKLERİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ

in #tr6 years ago (edited)

DESTEKLERİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ



Merhaba arkadaşlar. Edebiyat projesi olarak Steemit'teki #tr ve #edebiyat yazarlarına gönüllü desteklerimizi sürdürüyoruz. Her şey gayet güzel gidiyor. Hesabımız gelişmeye hızla devam ediyor. Bu gelişme yine siz değerli yazarlarımız ve okurlarımız sayesinde oluyor.

Son zamanlarda bildiğiniz gibi bir destek çağrısında bulunduk ve çok güzel cevaplar aldık. Edebiyat projesine en başından beri destek olanlara beraber destekçilerimiz giderek artıyor. Buna paralel olarak motivasyonumuz ve yapmak istediğimiz işlerimiz de artıyor. Proje başta sadece 'upvote ve resteem' projesi iken, şimdi yarışma düzenleyecek ve ödül verebilecek düzeye eriştik. Oy gücümüzle yazarlarımızın yazılarını daha güçlü oylayabiliyoruz. Yakında misafir yazar uygulamasına da geçiş yapacağız. Bunun üzerine düşünüyoruz.

İşin maddi yönünü bir tarafa bırakarak şöyle etrafıma baktığımda çok güzel dostlarımın olduğunu görüyorum. Steemit Türkiye topluluğu olarak yeniden canlandığımızı görebiliyorum. Çünkü yapılan çağrılar cevapsız kalmıyor. Yarışmalara katılımlar son derece arttı. Bu durumlar beni çok mutlu ediyor. En çok hoşuma giden şey ise Discord sunucumuzda gerçekleştirdiğimiz şiir dinletileri. :) Bu etkinlik ile toplanıp samimi sohbetlerle birlikte istediğimiz şiirleri okuyoruz. Etkinliğin sonunda nasıl bir 'arınma' yaşandığını sadece katılımcılar bilir. Yakında üçüncü şiir etkinliğimizi de gerçekleştireceğiz. İlgili duyuru ayrıca yayınlanacaktır.

Tüm bu güzel iş ve etkinliklerde en başından beri, maddi ve manevi, yanımda olan destekçilerime ne kadar teşekkür etsem azdır. Projeyi yoktan var ettik sayenizde. Hesabı tanıtma, geliştirme, yarışma sponsorlukları, oylamalar, STEEM ve SBD bağışları, SP delegeleri ile elinizden geldiğinin emimim ki fazlasını yaptınız. Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. İyi ki varsınız. Sağ olun, var olun.


Destekleyenler (Supporters)


@emrebeyler
Vote Witness

@tahirozgen

@damla

@anadolu

@baycan

@doctorbishop

@tugbabeauty

@murattatar


@mahsumakbas @obulunmaz @dasrow @junostar @meskoze @zoltarian @keepcalmandread @kabasakal @avina @sudefteri @gokhan83kurt @revan746 @turkishcrew @etasarim @queqtra @eyupyusuf @ercu @sauronbey @bym @maonx @kagantrky @muratkbesiroglu @benyamin
Banner için sevgili @etasarim'a teşekkür ederim.


Sort:  

tr topluluğuna desteklerinizden ben de teşekkür ediyorum. @edebiyat

Destek olabiliyorsak ne mutlu bize, sizlerin emekleri karşısında bizimki çok küçük kalıyor. Yaydığınız enerji ve sonsuz sevgi/saygı için ayrıca teşekkür ederim.

Biz teşekkür ederiz efendim tekrar tekrar. Her zaman bekleriz. :)

Ben de teşekkür ederim. Size ve topluluğun gelişmesine katkıda bulunan herkese en iyi dileklerimi sunar, başarılı çalışmalarınızın devamını dilerim 💐

Banner için teşekkürler @etasarim

Tüm #tr topluluğu adına kucaklar dolusu teşekkürü hak eden asıl sensin. Emeklerin sağ olsun.

"Bey veren atın dişine bakmazlar" diye bir deyim var bizde. 5 steem de benden, az olsa da çok hesab ederin kardeşim.

Teşekkür ederim hocam. Her zaman yanımda oldun. Sonuna kadar da birlikte hareket edeceğiz. Güzel işler yapacağız.

Ben teşekkür ederim. Var olasın.

Biz de sana teşekkür ederiz @edebiyat şunun şurasında bir avuç Türk Topluluğu yuz biz de destek olmazsak birbirimize varlığımızın ne önemi var dimi ? Yüreğine sağlık

Aynen öyle. Birbirimizi kollamazsak bu yolda ilerleyemeyeceğimizin farkında olmalıyız.

Asıl biz teşekkür ederiz. Böyle bir oluşum ile insanlara destek olma çabanızı takdir ediyorum. Umarım daha fazla katılım sağlanır güzelce hep beraber gelişiriz :)

Benim buna inancım var. Başaracağız bunu beraber.

Sevgili @edebiyat, sen asıl git @sahinadm 'e teşekkür et! Biz de ona edelim. Gerçi o şimdi çatılara çıkmış gökyüzünden yağan kar tanelerinin kulaklarına şiir fısıldıyordur. Teşekkür falan da duymaz şimdi. Ama olsun, en azından selam olsun, şahin yürekli adama!

sesini duydum da geldim
bir kar tanesinin içinden
büyüktü, ağırdı ve yavaştı kar tanesi
yaklaşıyordu
kulağıma iyice yanaşıp patlayıverdi de
öyle duyum seni @tahirozgen

bir kar tanesi söyledi
gökyüzünde aslında hiç yıldız yokmuş
bizim yıldız sandıklarımız bizmişiz
her sevdiğimizde, özlediğimizde, istediğimizde
göklere bir yıldız çiziyormuş kar taneleri
sonra da inip bize haber veriyorlarmış

senin yıldızını çizen kar tanesi söyledi bunları
yemin ederim aynen böyle oldu

bir yıldız ne kadar da kar tanesi
bir kar tanesi nelere kâdir
bir gönül ne kadar yüce ki,
bir sesi duymasını ne kadar da iyi biliyor.

bir ses
böyle bir kitap vardı
kitapta seslerin oluşturduğu bir ses vardı
sesi duymak için binlerce sesin içinden geçiyorsun
her sesin ayrı tınısı kulaklarını eğitiyor
seslerden sese yolculuğun en âlâsını yaşıyorsun
o bir sese varmak üzereyken dönüp arkana baktığında
binerce kulak görüyorsun ve kulakların her biri
senin sesini duymaya kabarmış
senden çıkacak olan tek bir notayı duymak için can atan kulaklar
birer birer duyuyorlar sesini ve bir kar tanesine yerleşip
öylece dökülüyorlar suya @damla @damla
insanlar çatılarda su damlacıkları sandığı o sesleri
temizlerken göller oluşturuyorlar ve
ve
ve
ve
sudan defterler meydana getiriyorlar
@baycan'lar ve @doctorbishoplar
belki de @avina'lar
@kabasakal'lar şehir şehir
köy köy dolaşıp aşıklar tanıtıyorlar @sudefteri'ne
şiirler okuyor ve sesler bırakıyorlar alemlere

Hocam bu değerli insanların arasına adımı yazıp beni onurlandırdın. Çok teşekkür ederim

@doctorbishoplar

hocam sen bu @doctorbishop'u her seferinde bilerek yanlış etiketliyorsun anladım. Bakıyorsun, etiketlemeden sesini duyabiliyor mu, test ediyorsun.

Adamın bir ağırlığı var abi. Herkes etiketleyemiyor. Bak sen de yanlış etiketledin. :D Biz gidelim buralardan en iyisi. Bize göre değil buralar. @doctorbishop mesken tutmuş buraları. :D

valla kendisini etiketlemenin bu kadar zorlayacağını bilmiyordum. Haklısın biz gidelim en iyisi :=)

Böyle gereksiz bir yoğunluk var üzerimde. Hani telefon titrese de baksam dediğim zamanlar. Sonra siz çıkıyorsunuz. Benimle sürekli dalga geçiyorsunuz. Gülümsetiyor :)

Seninle mi dalga geçiyoruz sürekli? Yahu bizimle dalga geçiyoruz ama gülümsetiyorsa ne fark eder. Ne mutlu!

Ben kendimle dalga geçiyordum :D

Ses vermesem de yakınınızdayım dostlar, yüreğime düşen kar tanelerini eritiyorum en yakın baharda görüşeceğiz inşallah...

kardelenler açacak bahçende
evinde
yüreğinde
ve kucağına düşecek bir kardelen
mutlu olacaksın
biliyorum ben

Mutluluk veriyorsun dostum ne güzel umudumu yeşertiyorsun en derinden eyvallah

Yanındayım. :)

şehir şehir
köy köy dolaşıp aşıklar tanıtıyorlar @sudefteri'ne
şiirler okuyor ve sesler bırakıyorlar alemlere

böyle sözlerin hayali bile ne kadar güzel ve kulağa nasıl da hoş geliyor🙆‍♀️

bu arada teşekkür ederim her şey için..

Ben teşekkür ederim efendim.

Posted using Partiko Android

çorbada bizim tuzumuz olsun :)

Çok teşekkür ederim efendim. Sevgiler. :)

Hep destek, tam destek.. Söz veridğimiz gibi. Destek yazısının net karı ve birazda gönlümüzden kopanla beraber bir miktarı delege ettik ;) başarılar..

Tüm #tr ve #edebiyat adına müteşekkir olduğumuzu belirtelim efendim. Sağ olun.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63651.41
ETH 2679.55
USDT 1.00
SBD 2.80