Delilğe Övgü

in #tr6 years ago

fa24137c-03a5-4589-b9a8-ef36b8f1371c.jpg

TANRIM NE KADAR DA AĞAÇ

şimdi durduk yere bir şeyler değiştirmek istiyorum
bütün kitaplar
kitaplar sen
çıplak bacaklarınla uzandığın kanepe
okuduğun her kelime seni anlatacak
odanı dolduran ay ışığı
sokak lambaları yansın ya da yanmasın
yüzüme vuran kar taneleri
bütün kürdi nağmelerle beraber
anılar anıların tümü
sapphonun kahlonun anıları
bir o kadar da dalinin kafası
bregoviç sana bir baksaymış
nitzschenin migreni
mathildanın tertemiz aşkı
ademin ilk karısı havvanın son cezası
yıkık dökük yâkup sen olsaymışsın
ormanların derinlerinden yükseklerine
güneşinden sisine
her şeyinden her şeyine sen
azabımın vicdanı sen sirenlerle şahlansaymışsın
necronomiconun esrarı sende aşikâr
delinin biri kuyuya taş filan atmamış
yollarına dökülen yapraklar da
o yollarda yürüyen yürümeyen
çocuklar
babalar
serkeşler
orospular da sen olsaymışsın
birbirinden kopuk yazılan şu terlemiş satırlar
beni sırtüstü düşüren bakışların
ölseymişsin her kemanda
bir o kadar da dudaklarından kanyonlar patlayıverseymiş
her kanyonun içinden de ağzında birer azraille
kafkalar hücum etse dünyaya senin yüzünden
demek istiyorum ki
memelerinin arasından şelaleler yıkılıyor görmüyor musun

Adem ŞAHİN- SEKTE-i US
@sahinadm, @edebiyat
Görsel Kaynağı

Sort:  

Selamlar. Yazı için teşekkürler :) bu aralar sık sık deliliğe bir övgü görüyorum :) bir ara da ben öveyim :)

Bu bir akım olacak Steemit'te. :)

Yorum için teşekkür ederim.

Meyvesi meme olan ağaçların yapraklarından akan damlalarla kutsuyorum seni ey @edebiyat
Sen varol! Deliler varolsun!

Kutsamalarına layık olmak ne güzel sevgili tanrım! Deliliğin doruklarındayım!

Kutsamalarına layık olmak ne güzel sevgili tanrım! Deliliğin doruklarındayım!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 60250.23
ETH 2335.37
USDT 1.00
SBD 2.52