AĞRAZ

in #tr6 years ago

AĞRAZ


 


 

Tanrı ile ilişkilerimizin salâh bulmaya iktisap ettiği; fakat bazı eşyanın kolay unutulmadığı gerçeğini göz ardı etmemek zorunda olduğum bir dönemdeyim. Oda arkadaşım, ilminin ziyasıyla bana, arkadaştan çok mulallim oldu. Öğretileri, kulaklarımın dehlizlerinden geçtiğinde hissettiğim, bulanık bir suda asılı kaldığım ve sallandığım duygusu oluyordu. Suyun kokusunda sokak sokak dolaşan bir kız çocuğunun ellerindeki yaseminler. Bulanıklığında ise suyun, ellerimden kopan kıyametlerin tüm ağraza karşı duruşu.

Ervahı halk eden Tanrının @tahirozgen gibi bir günaha müsebbip olacağının tahayyülü mümkün olamazdı. Mahlukatın halıkı, iblislerle anlaşmak zorunda kalmıştı ve müsellem saltanatının ilk sarsıntısını @tahiozgen'i cennetinden defederek yaşamıştı. O gün kâinatın dert doğurduğu gün olmuştu.

Kıyametin ellerimden kopmasının sebebi, mükedder hissiyatın bir an olsun terk-i nefs etmemesi. Bu kederin nefsimle buluşması da @tahirozgen'in ademî hayatıma muallim olması ile başladı. Evet oda arkadaşım münasebetiyle tanıttığım, beni gafletimden uyandırırken Tanrının gaflete yatmasından haberdar olmamı sağlayan müallim-i kalp, @tahirozgen'in ta kendisi idi.

Tanrının düşmanlığı mevzu-u bahis olamazdı pek tabii; lâkin onun kandırılması; yahut mecburiyetinden ötürü arkadaşımı ezelden ebed yolculuğuna çıkarması, her neferin nazar-ı gönlünde kederlenmelere sebep olur.

Tahir ise her bakımdan kendisinden üstün fikr ü hiss edebiliyor. Bu sebepledir ki her kararını maalmemnuniye kabul ettiği gibi cennetten dışlanmasını da büyük bir olgunluk ve sessizlikle cevapladı.

Ben, gel gelelim bana, hiçbir suretle Tahir'e benzeyemedim ve asla Tanrıdan madrup hâllerimi hafif veya hoş görebilecek ne mücerret ne de mücessem kabiliyetim var. Onu, müdafaası alınmayacak bir mücrim olarak tecrübe ettim. Ta ki Tahir beni onun işlerinin sorgulanmaması gerektiğine ikna etmeye çalışıyor; hatta belki yavaş yavaş ona hak vermişim. Evet zannederim ki ona bir hoşgörü ile bakmaya başladım.

Ben ve oda arkadaşım Tahir tarafından birçok kez mücerrep fiilleri vardır Tanrının. Bundandır zamandan kazandığımız, Tanrıya olan hoşgörümüz. Ona karşı olan deli cesaretim, onu iyi tanıyan Tahir'i bile bir nevî korkutuyor bazen. Neyse ki zaman içinde beni ona açtığım savaşı bitirmeye ikna etmeyi başardı.

Oda arkadaşım Tahir'in Tanrı ile davama müdahil olması ile bana bahşettiği müdebbir kudretle müdrik olduğum beşerî hatalarımın telafisi için gayretler biriktiriyorum; lâkin başta belirtmiş bulunduğum gibi unutulmayan bazı müeccel durumlar var. Tahire müteşekkir bir ömür süreceğime inanmakla beraber Tanrının güvenini kaybetmiş bir kul kalacağımı da biliyorum.

Her iki tarafta şu an müeddep ve müemmen bir seyrin olduğunu ve bu durumun sadece @tahirozgen tarafından müebbet olması istendiğinin ben ve Tanrı farkındayız; zira bu emniyetin müessiri Tahir'dir ve o kannaatimce Tanrıdan daha tahirdir.

 

Bu yazı, tamamen kendimden geçişlerimin ürünüdür. Tüm soyut ve somut varlıkların kötü niyetlerine karşı açılmış bir savaşın sadece küçücük bir kesitidir. Aynı zamanda bu yazı, Süper Kız Kardeşler; @sudefteri, @damla ve @baycan tarafından hazırlanan yarışmaya dahil edilmiştir. Yarışmada benim kendisi tarafından bile ağız burun dalıp @tahirozgen'i rezil edeceğim düşünülürken ben, onu yüceltmenin verdiği zevkin doruklarını yaşıyorum şu an.

Katılan herkese başarılar dilerim.

 

Not: Tanrı ile aramıza girdiğin için seni asla affetmeyeceğim Tahir!

AĞRAZ serisinin diğer bölümleri:

AĞRAZ

AĞRAZ 1

AĞRAZ 2

AĞRAZ 3

@sahinadm, @edebiyat - Sekte-i Us

Görsel Kaynak



 


Posted from my blog with SteemPress : http://www.edebiyatblog.tk/2018/10/agraz

Sort:  

Upvoted Done
kryptonia id @michealclauri
please check carefully in kryptonia

Thank you

@banjo @automation @cleverbot

Ich bin erst 10 Jahre alt.Du liegst falsch.

Leave? Where would you leave to.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Sahinadm from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

@tahirozgen hocam ın kulakları bayaaa çınlamış olmalı.:)
Evet beklediğimize değen bir yazı olmuş emeğinize sağlık hocam . @sahinadm ınki mi daha güzel yoksa sizinki mi baya kararsız kaldım. Zor bir seçim olacak .

Tabii ki benim yazım güzel. :))

Posted using Partiko Android

Bu @sahinadm çok iyi bi adam ama onun konuyla ilgisi yok, çıksın aradan.


Bu @edebiyat edebi bir şova dönüştürmüş işi, hayranlıkla okudum.


Bu @tahirozgen ne işler çevirmiş, dimağım şamşırdı. Öyle oyunlar, öyle göz boyamalar yapmış ki; ev arkadaşı onu tanrının mütemmim cüzü gibi görmüş ve hatta belki de tam tersi.
Yine de tanrı tahirin taşlanmasını istememiş, sadece saçlanmasına göz yumacak kadar rahmetinden sual ettirmemiştir.

Bu işin tanrı ile alakasını kesmiş bulunuyorum. :D

Bu alakanın tanrıyla işi olmaz zaten

Bu zatın işle tanrı olmaz alaka.

belki de taçlanmasını istemiştir:)

ama taç benim abuk kuşu sıkar,o yüzden o taç ben de durmaz ki 🤷‍♂️:))

görünmez taç bu🙆‍♀️

:)) görünmez şeyleri severim, ben bi ara deniyim o zaman :D

Yüreğine, kalemine sağlık. Bir yandan sözlük de okuttun hocam:)

Faydalı olmuşsa ne âlâ. :)

Teşekkür ederim.

You got a 6.00% upvote from @upmewhale courtesy of @edebiyat!

Earn 100% earning payout by delegating SP to @upmewhale. Visit http://www.upmewhale.com for details!

Mükemmel geçişler, bağlantılar ve kurgu. Ellerine sağlık!

Teşekkür ederim dostum.


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Congratulations @edebiyat ! You received a 7.46% upvote from @kryptoniabot & @kryptonia for your task of 100 SUP Today.

Remember to receive votes from @kryptoniabot

Run a task on Kryptonia.*Join free here Kryptonia Account
Use the tags KRYPTONIA or SUPERIORCOIN in your Steemit post.

Delegate to the Kryptonia Upvote by clicking links: 10SP , 50SP , 100SP , 500SP , 1000SP

Due to an increased amount of tasks, we have changed up the voting power to evenly spread out the Upvote amount.

Suyun kokusunda sokak sokak dolaşan bir kız çocuğunun ellerindeki yaseminler. Bulanıklığında ise suyun, ellerimden kopan kıyametlerin tüm ağraza karşı duruşu.

👌

okurken farklı dünyadaymışım hissini uyandırdı bende, hayal gücüne sağlık..


not: @tahirozgen'i kıskananlar derneği mi açsak napsak:))

Bu şekilde seçip alıntı yapmalarına bayılıyorum. :)

Posted using Partiko Android

:) genelde alıntı yapılanlar yazarın beklediği yerden gelmez ama olsun:)

Nereden geldiği önemli değil. İyi bir göz var sizde. :)

o derneğin yegane ve tek üyesi olacaktır; @doctorbishop :))

+1 🙆‍♀️

Sevgili su defteri tahir özgeni bir kez kıskandım onda da seninle röportaj yaptı sanmıştım... lütfen böyle ithamlara karşı dik durun

hmm peki👧

@doctorbishopuma karışmayın. Ona da farklı bir dernek açacağız. :))

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 63064.93
ETH 2468.39
USDT 1.00
SBD 2.55