You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kişisel gündemim #01 : IELTS ya da "N'olcak bu İngilizce'mizin hali?"

in #tr6 years ago

Konuyla alakasız olacak belki ama tam şu anda içimden geçen soru şuydu: Ne olacak bu Türkçemizin hali?
Son @kusadasi projesini yazmakla uğraşıyorum ama bu konuları Türkçe yazmak kadar zor bir şey yokmuş. Dur ben bir sonraki proje olarak bunu önereyim: Hep birlikte tüm bu İngilizce terimlere Türkçe karşılıklar bulalım yoksa yakında zaten hepimiz ister istemez Tarzanca konuşur olacağız.

Sort:  

İyi fikir. Benim düzgün yazılmamış yazıyı okumaya, düzgün konuşamayan insanla muhabbete tahammülüm kalmadı artık, o noktadayım. Bazen karşımdakinin ensesine yapıştırıp bir tane "ne diyorsun anlamıyorum, düzgün konuş!" diye çıkışasım geliyor, zor tutuyorum kendimi :D

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 63893.57
ETH 2528.96
USDT 1.00
SBD 2.65