You are viewing a single comment's thread from:

RE: 10 Türk Romancısı - Pınar Kür

in #tr6 years ago

Pınar Kür'den sadece Yarın Yarın'ı, bilemiyorum listenizde var mı ama Adalet Ağaoğlu'nun da sadece Yazsonu kitabını okudum. İkisi de annemin kitaplarıydı, ikisi de benim için bir şekilde annemin yazarları olarak kaldılar. Bu yüzden Türk edebiyatı konusunda kendimi çok yetersiz hissederim. Şimdi sizin listenizde görünce yine diğer kitaplarını da okumak istemedim mi, istedim. Belki bir gün, diyelim...

Sort:  

Adalet Agaoğlu listemde yok. Sadece Ölmeye Yatmak romanını okumuştum. Çok etkilenmemiştim. Pınar Kür beğenimi çevremdeki herkes paylaşmıyor. Nedense underrated bir durumu var. Üslubumu etkilesin diye birden cok kez okumuşumdur romanlarını.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59836.36
ETH 2365.02
USDT 1.00
SBD 2.47