You are viewing a single comment's thread from:

RE: Parazit: Aşağıdakiler - Yukarıdakiler

in #tr4 years ago

Muhtemelen hatırlamazsın ama birkaç yıl önce sen dersteyken ben yazlıkta sıkılıyordum, sana çok özenmiştim:)
Seneler sonra bu yıl tekrar okula döndüm. Böyle hobi gibi okumak gerçekten zevkli. İnsan ilk üniversitede anlamıyor, dersler külfet gibi geliyor. Şimdi sırf yeni bir şeyler öğrenmek için okula gidiyorum ve inanılmaz eğleniyorum.

Sort:  

Tabi ki hatırlıyorum hatta teknoloji ile ilgili bir anı da vardı bu kısımda ama orası net değil :)

Zaten merak unsuru inanılmaz güçlü. En zor görülen dersleri tek seferde vermiştim. Dinlemek için gerekçe bulabiliyordum.

Senin adına çok sevindim. Keyfine bunu yapıyor olmak çok güzel. Yine kıskandım :D

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 62841.54
ETH 3040.07
USDT 1.00
SBD 3.92