En sevdiğim enstrümanlar #1

in #tr6 years ago

Sizlere beni etkileyen belki de sizlerinde hoşuna gideceği bu seride sevdiğim bir enstrüman paylaşacağım .

Bahsetmek istediğim enstrüman öncelikle Çello yani diğer adı ile Viyonsel . Resim atım daha iyi anlarsınız .
çello-1024x576.jpg

Herkes bunu klasik olarak veya korolarda yan çalgı olarak bilir . Evet öyle ama bu enstrüman ile ne tarzlar çalan insanlar var . Sadece klasik değil aklınıza gelecek her müzik bu enstrüman ile sözsüz muazzam bir ses çıkarıyor .

Sizlere diyeceğim grubun adı 2 kişilik olan 2CELLOS . Grupta 2 adam var ve bunlar tamamen dünyaya nadir gelecek türden insanlar . Çünkü bu çelloyu farklı bir boyuta taşıdılar . Bunları 4 yıl önce "Smooth Criminal" şarkısını cover yaparken denk gelip dinlemiştim . O zamandan beride dinlerim . Sizler için bana göre en iyi parçalarından aşağıya link olarak bırakıp dinlemenizi ve bunları takip etmenizi öneririm . Umarım seversiniz :)

Smooth Criminal

The Trooper

ve son olarak 18 mayısta çıkardıkları Seven Nation Army

Birçok şarkıyı cover olarak yapmışlardır kanallarına giderek görebilirsiniz :)
2CELLOS : https://www.youtube.com/channel/UCyjuFsbclXyntSRMBAILzbw

Sort:  

orkestraların kralı. sesi muhteşem. ben de 1 keman iki çello

bunlar farklı tarz kattılar bunlar gibi çalmak lazım :D


benim de bu çalışmalarını dinleme imkanım olmuştu. o sebeple tek geçerim. bir GOThrones hayranı olarak o duyguyu yaşattılar, ara ara dinlerim.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63248.94
ETH 2576.33
USDT 1.00
SBD 2.85