Sıkıntı Medikal Kripto

in #tr6 years ago

Screenshot_249.png

Kripto paraları arkadaşlarıma anlatamıyorum. Ne kadar anlatmaya çalışsam da bir türlü inandıramıyorum. Hele ailemi hiç inandıramıyorum :)
SBD bu kadar düşmüşken, 1.80 iken ben de yatırım yapmak istedim :) ama yapamadım çünkü kendi param yok :)

Bakalım ileride nasıl olacak. Acaba tıp sektöründe medcoin falan mı olacak :) düşünsenize, coinleriniz ile ödeme yapabilmek çok ilginç olmaz mıydı.
Mesela coinler ile ilaç almak.
Medcoin falan gibi bir şey :)

Screenshot_246.png

Şöyle bir şey gördüm bugün araştırırken :) Ben de düşündüm ne kadar iyi diye falan sonra 30 dan fazla medical tabanlı coin olduğunu öğrendim :) Çok hoşuma gitti bu. Bu da demek oluyor ki ileride medical kısmı çok gelişecek :) Bunun gelişmesiyle arkadaşlarımı da çevremi de coin işine sokabileceğime inanıyorum. Acaba ülkemizden coinler sayesinde kimler zengin olacak bakalım. Ben olamayacağım orası kesin... Ama yine de şimdiden içinde bulunmak avantaj diye düşünüyorum :) Bakalım :)


Tabi bunlar sadece coin değil, decenterilzed platformlar falan da var :) Gerçekten çok hoşuma gitti. Bakalım ileride nelerle karşılacağız... Acaba seçimlerden sonra bu coin işi için Türkiyede bir şeyler değişecek mi :) Eğer değişecek olursa ülkemizin olumlu yönde adım atmasını isterim :) Ülke olarak da çok kazanacağımızdan eminim zaten, dolar girecek sonuçta ekonomiye... Dolaylı yoldan :)
Her ne kadar coinler doları falan alt etmek için kurulmuş olsa da hala dolara bağlı olarak bir değer kazanıyorlar... Bunun değişeceğini de düşünmüyorum bakalım değişecek mi :) Siz daha iyi bilirsiniz ben yeni yeni araştırıyorum :)
Kaynak site https://cryptoslate.com/category/cryptos/healthcare/

Screenshot_250.png

Ben ileride coinlerin her yerde kullanılacağını düşünüyorum ama bu acaba tek bir coin üstünden mi olacak, BTC falan gibi yoksa her iş için ayrı bir coin mi olacak bilmiyorum...
Ama decenterlized kısmı kesin olacak :)
Yani merkezsizlik :)

Bakalım...

Resim Kaynak 1

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70597.89
ETH 3559.60
USDT 1.00
SBD 4.77