You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sevmeyi öğretelim mi?

in #tr6 years ago

Olmadığınız biri olun

başlığının altında yazan hiç bir şeye katılmıyorum nedenini de açıklayayım :)
kim ne derse desin. banane.
ben istediğim gibi yaşarım :)
kimse bana karışamaz, karışırsa cevabını da alır :)
bunun için kendimizi başkalarına beğendirmeye çalışmaktan vazgeçmemiz lazım.
çünkü bu sonsuza kadar devam eder :)
başkalarının boşvermek lazım :)
herkesi mutlu edemeyiz ve kimsenin onayına ihtiyacımız yok bence :)

Sort:  

Yazıyı kendini başkalarına beğendirme çabası olarak değerlendirdiysen tekrar okumanı tavsiye ederim :)

yok genel olarak söyledim onu :) yazıyı beğendim :)

O konu da haklısın o zaman :) teşekkür ederim

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58194.53
ETH 2364.50
USDT 1.00
SBD 2.37