Bot Önerir Misiniz?

in #tr6 years ago (edited)


synthetic_by_darkgeometryart-dcbp6kc.jpg

Merhabalar :)
Uzun bir süre burada takılmayı düşünüyorum steemit artık benim yeni evim :)

Instagram kullanmıyorum, twitter kullanmıyorum ama steemitte daha güzel şeyler yazılıyor.
Çok kaliteli yazarlar var :)

Bot kullananları gördüm, ben de bunun avantajlarndan faydalanmak istiyorum :)

Henüz hiç bir gelirim olmadı ama gelir gelmez bot ile steem power'ımı botlar yoluyla arttırmayı düşünüyorum :)
Önerebileceğiniz botlar varsa çok memnun olurum :) çok fazla zarar etmek istemiyorum.

Bid-bot ların çok zarar ettirdiğini okudum. Ama yine de @cpxturk-destek, @arafs ve @anadolu 'nun paylaşımlarından da karlı olduklarını da okudum, ama tam olarak hangi botları kullanacağımı anlatan bir yazıları varsa gözümden kaçtı sanırım :)

Bir de, direkt olarak power up yapmak yerine bot kullanarak power up yapmak sanırım daha mantıklı değil mi?
Kafamda deli sorular, bakalım karar veremedim :)

Görsel Kaynak 1

Sort:  

Bi çok bot var bunlarla ilgili yazılar bulunca link atarım. Ayrıca botlarda kullanmak için 1 sbd yolluyorum.

çok teşekkür ediyorum çok incesiniz :)

Rica ederim yeni üye olduğumda bana da yardım etmişlerdi. Sizde ilerde yeni gelenlere yardım edersiniz.

@anadolu şu anda 0.1 SBD karşılığında oylama yapıyor. Ücreti memo ile birlikte gönderirsen küçük ama karlı bir oy alabilirsin.

tamamdır onu da deneyeceğim :)

Butcene gore 0.01'lik botlardan megabot, lrd, authorsleague, provifbot gibi botlar olabilir

çok teşekkürler deneyeceğim :)

lrd, authorsleague işe yarar diğerleri hakkında bilgim yok

Congratulations @drfrostgirl! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63271.81
ETH 2568.70
USDT 1.00
SBD 2.80