Türkiye'de olağan üstü bir akşam

in #tr6 years ago

Ülkemizde gündemin yoğun olmadığı bir dönem hemen hemen yok gibidir, siyasetin bu denli herşeyi kontrol etme isteği ve siyasetteki muhalefet ve hükümet arasında ortak bir dil bulunamaması, karşılıklı bağırış, çağırış, hakaretler, ithamlar.

Bugün farklı bir gün oldu sanki; ülkenin özellikle sosyal medyada bir numaralı gündemi, e-devlet sistemine girişleri yapılan "Soy Ağaçları"ydı. 1800lere kadar uzanan soy ağaçlarına, ülkece ne kadar aç olduğumuzu gördük bugün, e-devlet kilitlendi, saatlerce düzelmedi ki ben bu satırları yazarken hala soy ağacımı öğrenebilmiş değilim.

soyağacı.png

Daha önce ÖSS, LYS, TEOG gibi sınavlarda ÖSYM'nin, celp dönemleri açıklandığında TSK'nın duyuru sitelerinin 1-2 saatlik çöküşlerine alışık bir millet olarak böylesini hiç görmemiştik.

Nüfus kayıtlarının elektronik ortama girilmesiyle bir günlüğüne olsa bile, herkes ortak bir hedef etrafında buluştu "soy ağacını öğrenmek"

Son olarak bakan çıksın demek istiyorum, site aşırı kasıyor.

Sort:  

insanların adını bile unuttukları dedelerinin mal mülklerinin peşine düştü. nereden geldim ya da ben kimim arayışından daha çok, ben bunu nasıl paraya çeviririm telaşı var.

Kredi borçları falan çıkar diye bakmıyorum :)))

ilahi 😆😆

2'den beri deniyoruz, henüz çözemedik. Kısmetse yarın artık ne diyelim.

ben soyağacımı öğrenmeden uyumak istemiyorum bu gece ..

Alt yapı olmadan yapılamıcak bi çalışmanın zamanlaması manidar...

Coin Marketplace

STEEM 0.14
TRX 0.12
JST 0.024
BTC 51981.11
ETH 2334.35
USDT 1.00
SBD 1.97