NiceHash - Crypto Mining

in #tr5 years ago

Merhaba arkadaşlar. Kişisel bilgisayarlarımızla mining yapabileceğimiz, arayüzü oldukça basitleştirilmiş bir uygulama NiceHash. Ekran Kartı ile (GPU) ve/veya İşlemci'niz ile (CPU) mining yapabiliyorsunuz. Yani ekran kartınız olmasa da oluyor. Tabiki de ekran kartının gücü ve kullanabildiği (çalıştırabildiği) mining algoritmaları daha seçenekli olsa da CPU ile de mining yapabiliyor olmak mutluluk verici. Bitcoin ilk çıktığı zamana göre kıyaslanırsa biraz daha yavaş mining yapılıyor getiri anlamında. Ama sayı ve kapasiteli donanımlarla güzel bir performans da yakalayabilirsiniz. Şuan CPU ile günde 1 dolar gibi bir rakam görebiliyoruz (kişisel tecrübe). Aslında makine gücümüzü bu platforma kiralıyoruz gibi düşünülebilir. Üyelik oluşturmadan da hızlıca bitcoin cüzdanınızı yazarak mininge başlayabiliyorsunuz. İlginizi çeker mi bilmiyorum ama yazılım olarak kolayca mining yapabileceğiniz bir uygulama. Steemit'de bu konu üzerine ne kadar yazı var pek incelemeye fırsatım olmadı lakin sorularınız olursa yorumlarda beyin fırtınası yapıyor oluruz. Ben de yeni bir kullanıcıyım araştırmalara devam ediyorum. Bu uygulamayı kullanan arkadaşlar varsa ya da tavsiyede bulunacak kişiler sizleri de yorumlara bekliyorum.

Aşağıdaki link üzerinden siteyi ziyaret edebilir.
NiceHash: https://www.nicehash.com/

Aşağıdaki link üzerinden miner indirebilirsiniz.
NiceHash Miner: https://miner.nicehash.com/

Hoşçakalın.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60986.03
ETH 2921.26
USDT 1.00
SBD 3.57