Başvurulara Başladım

in #tr4 years ago

Merhabalar, yurt dışı iş başvurularına başladım, yakın zamanda can motovlog artık ülkede olmayacak. Kendi mesleğim ile yurtdışında çalışmak istiyorum. Eminim internette bir çok kanal vardır bu süreçleri anlatan ama ben de kendi gözümden yaşadıklarımı sizler ile paylaşacağım. Geçtiğim adımlardan, yapmam gereken şeylere kadar. Motosiklet kullanmayı ise bırakmayacağım. Kesinleşme durumunda motosikletimi satmam gerekecek biliyorum, sonrasında ilk imkan bulduğum süre zarfında tekrardan motosiklet alacağım bulunacağım ülkede. Biraz daha detaylı bir şekilde video'da anlatmaya çalıştım. Bu süreçte benimle aynı meslek dalını yurt dışında icra eden arkadaşlar varsa onların da desteklerini bekliyorum. Görüş ve önerilerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz. Henüz bir ülke seçmedim. Gelişmeler oldukça sizlerle de paylaşıyor olacağım.

Sevgiler.

Sort:  

Avusturya yı seçme burada hiç sevilmiyoruz. Ayrıca türkiyenin trafiğinde Motor kullanacak kadar yüreklisin( çılgın da diyebiliriz) ya buna şapka çıkartılır.

Posted using Partiko Android

Merhabalar, çok teşekkürler bilgi için. Evet biraz cesaret etmek gerekiyor ya da olabilecekleri kabullenmek :) İstanbul'da motosiklet sürmek; tecrübe ve çokça dikkat isteyen, sağlam kafa isteyen bir mesele.

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70446.49
ETH 3571.68
USDT 1.00
SBD 4.73