Zamanı biraz ileri saralım

in #tr6 years ago

Sevgili dostlar, bu mecraya @embesilikat tarafından sürükleneli sekiz yıl olmuş. Üzülerek söylüyorum artık sizlerle birlikte olamayacağım. Biliyorsunuz sizin için buradayım. Yazdıklarınızı okumak isterim çünkü yıllardır benim için yeriniz çok ayrı. Yazdıklarımı ilk siz okuyun isterim çünkü yorumlarınız çok değerli. Fakat ayrılık vakti. Son yazımı yazarken sizlerle biriken ufak tefek anılardan ve sizlerden bahsetmek istedim. Yazıyı tamamladıktan sonra bu kısmı yazıyorum. Bahsedemediğim çok insan var. Hepsinden özür diliyorum. Yıllardır bildiğiniz gibi bir insanı takip ediyorsam seviyorumdur :)

Hiç unutmam 2018 nisan ayında (ben de siteye katılalı iki ay falan olmuş) @muratkbesiroglu Steemit üzerine bir yazı yazmıştı ve @arafs şöyle bir yorum yaptı;

  • Bir gün burası çok değerlenecek biz de buralar dutluktu diyeceğiz :))

O malum gün

Ben de gaza geldim yıl 2026 ve hala buradayım. O zamanlar ne güzel 1 sbd yaklaşık 3 dolardı. Hepimiz de artacağını sanıyorduk :) Hatta @punky yatırım yapmaya başlamıştı. Sert düşüşün ardından Windows bilgisayar kullanmaya başlamak zorunda kaldığını açıkladı. Sanırım ses yüzünden eskisi kadar sık yazmıyor. Ağlanacak halimize gülmüştük :D

Bir de erkek arkadaşı çok dalga geçti kadıncağızla. Hatırlarsanız beraber siteye başlamışlardı da erkek arkadaşı kısa süre sonra bırakmıştı.

Ne çok şey değişti o günden bugüne. @sudefteri yorumlamadık kovboy filmi bırakmadı. Hatta hatırlayanlar vardır, bir ara bulabildiği en kovboy içerik orada diye "west world" yorumluyordu :) Hepimiz zamanla elimizdekileri tükettik ama belki de en kötüsü @pinarhanpolat'ın başına gelen durumdu. Sen yıllarca uğraş Korece öğren, Kore'de blockchain temelli sitelere yasak gelsin...

En azından tr etiketi o dönem 47. sıraya çıkmıştı bu sayede:)

@captainsailor da seslendirme konusunda profesyonelleştikten sonra bizi epey boşladı. Herif yüzünden 2026'da dublaj film izliyoruz. Eğer bu son yazımı seslendirmezse biraz trip atmayı düşünüyorum.

Uzun zamandır gözlemlediğim bir şey daha var. Hatta bu gözlemi yaptığım için hiç mutlu değilim. Kimse beş kuruş kazanmıyor. Birbirimizi sevdiğimizden buradayız ama @arafs hala görsel eklemeyince oy vermiyor! Çıldıracam!


****

Ama gerçekten prensip sahibi biriymiş takdir ettim. Son kez oyunu alabilmek adına görsel ekleyeceğim. Biliyorum son falan dinlemez çünkü.

@anadolu'nun da bir ara kalbini kırmıştık hatırlarsanız. Facebook'a eklenen "fotoğraftan yer bul" özelliğini kullanmayalım demiştim. @eyupyusuf hemen 2018'de paylaştığı manzarayı buldu. Blockchainin zararları... Adam o kadar gizlemişti bizden neresi olduğunu. Fakat @eyupyusuf durur mu?

Bizi affetti ama kendisinden tekrar özür dileyelim :)

@tahirozgen ise yazar oldu bir dünya şeyle uğraşıyor ama hala yorum etkinliğini uyguluyor :) Bir yazı yazdıysanız o gözlerin incelediğini biliyorsunuz :) Bakalım son yazıma ne yorum yapacak :)

Ah @kamuhuzuru ah. O malum gün yaşanan sert düşüşten beri hala tatile gidemedi. Gurur yapmış illa sbd biriktirip tatile gideceğim diyordu. En son dayanamadı bir yıl boyunca yaptığı birikimle kebap yedi. Ama güzel kebap yedi çünkü kimseye söylemiyordu ama @dunham ile evlendikten sonra Adana'ya taşındı :) Madem hesabı kapatacağım ortalığı biraz karıştırayım :)

@murattatar'ın bana yıllar önce hediye ettiği kitabı da hala okuyamadım. Beni dövse yeridir yani :)

Yıllardır güncelleme yapmıyorum ama tahmin ettiğiniz gibi hala mezun olamadım :) Fakat suçlusu tabi ki @gokhan83kurt. Fizik ikiye çalışabilmemin tek yolu sensin abi dedim ama ısrarla kuantum fiziği ile ilgili paylaşım yapıyor. Bir ara sınavda @gokhan83kurt'tan öğrendiklerimi yazdım. Dedim belki hoca gaza gelir "bu çocuk bunları biliyorsa..." der. Yemedi.

Son olarak da sevgili @peri. Yıllardır senin için yazdığım satırları toplasak buradan köye yol olur. Yemedin içmedin dağıttın. Tek derdin kaliteli içerikti. Avlamaca dedin insanları bu siteye çektin. Üretenin, çiftçinin yanında oldun. Sbd 1 TL olacak dedin, oldu.

Biz seni çok sevdik @peri :) Hatta yıllarca dutluğa dönmüş bu sitede bir arada kaldıysak en büyük gerekçelerden biri sensin.

Arkadaşlar proje için mizah içeren bir yazı yazmaya çalıştım. Adını geçirdiğim hesapların bazılarına discord üzerinden ulaştım bazılarına ise ulaşamadım. Hatta ulaşamadıklarım için cümle seçimlerine daha çok özen gösterdim. Yine de birini kırdıysam özür dilerim. Niyetim biraz gülümsetmekti :)

Sort:  

Doctor saat şu an 02:54 ve benim gülmekten karnım ağrıdı. Ruh halimden midir yazı ile alakalı bilemem fakat çok hoşuma gitti. Kendim ile alakalı kısmı 3 sefer okudum, anlamadım fakat önemli değil, çok eğlendim ben okurken.

Diğer hikayelere nazaran çok farklı ve güzel olmuş. Eline koluna sağlık.

Biraz eğlenelim istedim. Sanırım amacına ulaştı :) Tanışmasak da insanları özel kılan noktalar olduğunu belirtmek de istiyordum. Yazarken sandığımdan daha çok olduğunu fark ettim.

Hahahah temiz kahkaha attım.
"Windows'a düşmek" bak bu gerçekten kabus gibi :D

şşş bilgisayarım alınmaya başladı :D

Bir an yazini okurken anlamadim ne yaziyor diye sonra gülümseyerek okumaya devam ettim.Ben beğendim umarım adı geçen arkadaşlarda beğenir.2026 da yazdıklarıni okuyarak tekrar gülümseriz.yarismada basarilar:)

Teşekkür ederim. Amacına ulaşabildiyse sevindim :)

O nasıl kaynak vermek öyle, oy falan yok bu yazıya :D

Şaka tabi, ya bari sonunu mutlu bitirseydin. Fakir ettin bizi iyice :(


Toparladı değil mi sonra, toparladı de.

Hatta ne zaman düşeceğini söyle de ona göre satalım.

ahahaha sesli güldüm :D:D

Çok eğlendim okurken, eline sağlık.

Şurada bayağı bir güldüm özellikle;

@arafs hala görsel eklemeyince oy vermiyor! Çıldıracam!

Kendimle ilgili kısmı es geçiyorum :)

O Alex'e de söyle gitsin sevdiği adamı bulsun, evinin hanımı olsun. Ne öyle dans mans.

Ya bu arada bugün @captainsailor un 3 gün önceki yazısını okurken de yorumum da belirttim, şimdi de belirtme ihtiyacı duyuyorum. Yorum yapıp upvote vermiyorsam, oy gücümün yetersizliğindendir. Versem zaten değeri koca bir sıfır. Ben de böyle bir minnoş hesabım buralarda, sen yazar olmaktan bahsediyorsun :)))

Ben de o kısmı yazarken çok eğlendim :) oy falan bir önemi yok dert etme böyle şeyleri :)

kovboy filmlerinin bittiği bir dünya düşünemiyorum naparım ben:))


çok iyiydi, oyuncuların hepsini tanıdığım bir film izliyormuş hissine kapıldım:)

Bu filmi çekersek kim yorumlar biliyoruz :) teşekkür ederim efenim :)

evet ben de biliyorum:))
teşekkür ederim:)

Oğlum çok iyi olmuş lan :D @dunham ile evlenip Adana’ya yerleşmek de fena fikir değil ama o kadar SBD ile bir kebap yemek cidden çok üzer :D

Sana iyi tabi :) Teşekkür ederim dostum :)

Yaa, Steemit sosyetesine girememişim. Bi dahaki sefere artık. Süper yazı.

Ya gerçekten üzgünüm :( bir dahakine sözüm olsun :) yorumunuz için teşekkürler :)

Birakma hususu gercek mi kurgu mu etkisinde kaldim. 😀😀👍

Sekiz yıl sonraki ben için belki :) şu an değil :)

Tamam seslendireceğim bu yazınızı :D

Gerçekten bu nasıl seslendirilir hayal edemedim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63688.35
ETH 3125.30
USDT 1.00
SBD 3.97