Sort:  

Doktorcuğum, adaylığın tarafımda en kötü durumda bile memnuniyet yaratacaktır. Amacım kişisel çıkarlarım değil, toplumsal çıkarlarımız olduğundan; diğer tüm adaylar benim için rakip değil, aynı yola baş koymuş dostlarımızdır.

Ya kavgadan beslenmemiz lazım ama... bana vereceğin cevaba benim; ey tahir sen kimsin ya? Demem gerekirdi... çünkü böyle olur. Olmaz mı yoksa??

😂 😂 ben senin verdiğin pası pozitif dönüşle gole çevirmeye çalıştım ama toplumda nasıl karşılık bulur bilemiyom.


Doktor doktoooor kendine gel!
Neyden besleneceğimizi senden öğrenecek değiliz!!! 🤪
Beslenmeyi biiiz biliriz bizzz, sen nereden bileceksin!
Hiç unutmam, 2. Dünya savaşı zamanıydı, daha küçücük çocuktum ben. Kıtlık vardı ülkede! Annem beni besleyebilmek için çamurdan, solucanlı köfteler yapardı. Biz bunları yaşadık!

Ya bunları yaşaman normal! Bu işin fıtratında var. Bak 1800lerin ingilteresine....

Toplumda nasıl karşılık bulurmuş... Senin dürüstlüğün varsa bizim de milletimiz var. Biz milletimizi çok iyi biliriz

Milletin arkasına saklanarak ne yapmak , nereye varmak istiyorsun? 🐞

Böyle bir şey olabilir mi ya?🐼

Sen işbirlikçisin teröristsin 😂😂

Müddei, iddiasını ispatla mükelleftir!
Eğer ki ispat edemezsen apaçık bir müfteri ve yalancısın!
🐶 🐱 🐭 🐹 🐰 🦊 🐻 🐼 🐨 🐯 🦁 🐮 🐷 🐽 🐸 🐵 🙈 🙉 🙊 🐒 🐔 🐧 🐦 🐤 🐣 🐥 🦆 🦅 🦉 🦇 🐺 🐗 🐴 🦄 🐝 🐛 🦋 🐌 🐚 🐞 🐜 🦗 🕷 🕸 🦂 🐢 🐍 🦎 🦖 🦕 🐙 🦑 🦐 🦀 🐡 🐠 🐟 🐬 🐳 🐋 🦈 🐊 🐅 🐆 🦓 🦍 🐘 🦏 🐪 🐫 🦒 🐃 🐂 🐄 🐎 🐖 🐏 🐑 🐐 🦌 🐕 🐩 🐈 🐓 🦃 🕊 🐇 🐁 🐀 🐿 🦔 🐾 🐉 🐲 🌵 🎄 🌲 🌳

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63036.79
ETH 3067.42
USDT 1.00
SBD 3.82