You are viewing a single comment's thread from:

RE: TRT'de bir devrin sonu..

in #tr6 years ago

Ben senin veda etmene üzüldüm. Biliyordum ki kuantum dolanıklığı sayesinde, su defteri ekrana kilitlendiğinde babalar otomatik olarak kilitleniyordu. (Biraz saçmaladım ama keyifle saçmaladım)

Piyanist detayına çok güldüm. Fark edip düşünmediğim için ikinci bşr farkındalığın gülümsemesi geldi :)

Bu felaketten besleneyim iznin olursa...

Senden son kale (the last castle) filmini yorumlamanı istiyorum. Hoşuna gider ve içerik hazırlamak istersen :)

Not. imdb 6.9

Sort:  

şu kuantum şeysi gerçek olsa ne güzel olurdu be🙆‍♀️
piyanistlere ben de izlerken çok gülüyorum, sanki hızla çalınca millet akıllı uslu oturacak yerine:) titanik'te gemi batarken şarkıya devam edenlerin ataları olmalı🙆‍♀️

tavsiyen üzerine son kale filmini de izleyeceğim, teşekkür ederim👧

Ahaha iyi tespitler yapmışsın :)

Filmi zamanında sevmiştim ama çok gençtim :) şu an sever miyim bilmiyorum ama senin anlatım akışına uygunmuş gibi geldi :)

konusunu okudum, umarım severim🙆‍♀️

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68854.36
ETH 3283.36
USDT 1.00
SBD 2.67