You are viewing a single comment's thread from:

RE: Liaison

in #tr6 years ago

Bir önceki kendi başına bir hikayeydi ve aslında bir kısmı benim özel hayatıma gönderme içerdiğinden anlamadınız o kısımları. O nedenle onu prada bitirmek istedim :)

Bir kase yoğurt beklentisi olanlara bir kase girişi yaptım. Boşuna kadına mısır gevreği yedirtmedik :)

Sort:  

olsun yine de bir kâseye en çok yoğurt yakışırdı:))
bu aralar izlediğim katil kimli dizinin etkisinden galiba, merak ettim ne mutlu ki bu hikâyenin devamı gelecekmiş:)

Gelecek gelecek ama sonraki yazımda biraz daha fanteziye sürükleyeceğim sizi. O nedenle biraz bekleyecek bu hikaye :)

Bi kase yoğurt tabi ki en çok yakışanı. Bu duyguyu benimle paylaştığın için çok teşekkür ediyorum :)

Mısır gevreği için süt yoktu ama :))

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 64156.67
ETH 3169.32
USDT 1.00
SBD 2.53