You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit ile ciddileşme #3 : Hesap otomasyonu

in #tr6 years ago

Maddi destek kısmını çok bilmiyorum ama bir postumda 40 oy falan vardı. Görülme 25 dolaylarındaydı. Manevi destek olmadı benim için. Aksine beni düşürdü. Ben daha gerçek olsun istiyorum. Bana oy verdiğinde beğendiğine inanmak istiyorum. Tabi diğer yandan hesabımın ilerlemesi için ihtiyaç duyuyorum. Sadece manevi anlamda getirisi olduğunu düşünmüyorum.

Sort:  

Evet haklısın moral, destek olalım derken bazen tersi sonuçlar oluyor. Ama bu ihtiyaç duyma kısmını bilemedim. Oy sayısı aslında hesabın ilerlemesiyle direkt bağlantılı değil. Yazının senin de dediğin gibi okunması ve beğenilmesi bağlantılı. Kimin okuduğu, kimin beğendiği önemli. Çünkü toplu gelen oylar farkında olmadan geldikleri için çoğunlukla sonraki yazılarında aynı etkileşimi gösterme oranları çok düşük. Oysa yazını okuyan ve beğenen bir kişi senin sonraki tüm yazılarını okuyacak ve daha yüksek oranda beğenecek. Günü kurtarmaksa evet sayı iyi ama diyorsun ya hesap büyütmek diye onun için senin yazdıklarını takip eden, önemseyen kendi kitlen olması lazım.

Ben işleyişe henüz hakim değilim. O tarz yazıları okurken sıkılıyorum:) fakat benim sevdiğim çok az kişi var burada ve beni seven daha da az:) insanlara nasıl ulaşabilirim kestiremiyorum. 20.000 kişi takip eden insanlar takip edince profiline bile bakmıyorum. Sonra geri çekiyorlar :) şimdilik arada aldığım yorumlarla ve takip etmeyi sevdiğim bazı hesaplarla yaşıyorum. Bakalım nereye kadar :)

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 56796.26
ETH 2497.29
USDT 1.00
SBD 2.23