Sort:  

Kabaca şöyle aslında, ben önyargıdan kaçmıyorum, hızla yükselen aptallıktan kaçıyorum. İnsanların önyargıları senin anlattığın örneklerdeki gibi kırılabilir, değişebilir, yön değiştirebilir ya da önemsizleşebilir ama aptallık ve onun getirdiği empati eksikliği, küstahlık, saygısızlık, kıskançlık, hadsizlik, düşünme, dinleme, anlama becerilerindeki eksiklikler gibi ciddi zihinsel sorunlar, mücadele edilebilecek şeyler değil. Benim mücadele edebileceğim şeyler değil en azından. Haddim de değil birilerine bir şeyler öğretmek. Belli bir yaşın altındakilerde ve içinde bir yerde potansiyel barındıranlarda belki ama bu eğitim sistemi ve toplum yapısıyla ilerleme beklemek benim için bile fazla hayalperest. Kısacık bir ömrüm var onu da aklı başında, bana değilse bile hayata, insanlara bir şeyler katabilen, oturup konuşunca heyecanla dinlemek isteyeceğim insanlarla geçirmek istiyorum sadece, o yüzden gidiyorum. Yoksa önyargılarla hiç alakası yok. Benim önyargılarımın da kırıldığı çok oldu, başkalarının önyargılarını kırdığım da. Aptallığa ve omurgasızlığa eskisi gibi toleransım kalmadı sadece işte.

Tonlamasına kadar okuduğumu sanıyorum :) Ön yargı değil sadece arkası da var. Sevmeyi de öğrenmeli insanlar. Fakat belki iki ay sonra. Punky haklı uğraştığıma değmiyor da diyebilirim. Ayrıca saygısızlık, kıskançlık vs her birini yaşadığını biliyorum. İki tanesini okudum hatta.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57972.96
ETH 2357.13
USDT 1.00
SBD 2.36