You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kişisel gündemim #01 : IELTS ya da "N'olcak bu İngilizce'mizin hali?"

in #tr6 years ago

Arkadaşım bu sitenin çok faydasını görmüş. Her alan için faydalı diyor. Fakat writing epey zor mutlaka sitedeki genel konular hakkında birer tane essay yazsın hatta enerjisinin çoğunu writinge versin fikir sahibi olmazsa konu hakkında o süre ile hiç şansı olmaz diyor.

Sort:  

Hadi ya. Öyle yapayım madem. Bir ay çalışsam yeter diyordum, şu an ikiye, üçe katladı sanırım süre :)
--Teşekkür ederim çok--

Ne demek :) robert kolejinden mezun başka bir arkadaş writingden 6.5 almış haberin olsun :)

Ne kadar hoş, ne kadar güzel :)
Biraz kafa dağıtayım diyordum sayende "İngilizce mi çalışsam?" diye düşünmeye başladım :)

Bana kalsa çalışma. Güzel insanların gitmesi beni üzüyor :)

Güzel insanların temiz kalmak için bu kadar mücadele vermemesi gerekiyor, kirlenmemek için gidiyor ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58194.53
ETH 2364.50
USDT 1.00
SBD 2.37