You are viewing a single comment's thread from:

RE: Para ve Devlet #3: Eşitsizlik - Enneagram Nedir? [TR Liste Yarışma 03]

in #tr6 years ago

Yorumunuz beni buraya getirdi. Teşekkür ediyorum öncelikle. Farkındalığı yükseltmeye yönelik daha çok yazı görmek istiyordum. Epey başarlı bir çalışma tebrik ederim. Ayrıca parça parça derinleştirdiğinizi de görmek isterim

Sort:  

O zaman, Hoş geldin ;)
Enneagram hayli su götüren bir mevzu. Özellikle Anne, Baba, Hala, Teyze, Amca, Dayı'lar için "bir kelime hayatımızı değiştirdi" etkisi yapması umuduyla, ona ayrı bir seri yapmayı düşünüyorum.

Bu arada Walter Bishop hala gönlümüzdeki ulvi yerini koruyor ;)

Elbette, Gondor'un vekilharcı Denethor da ..

kral.jpg

Hocam birkaç farklı yönden tanıştığımıza memnun oldum :) size kızıl meyan kökü şekeri ısmarlamak istedim:)

:)) Oo Teşekkürler.
Ben de memnun oldum.
Bilmukabele zencefil sodası ikram edeyim o zaman ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 67388.31
ETH 3311.98
USDT 1.00
SBD 2.74