You are viewing a single comment's thread from:

RE: DÜNYA'NIN SONU VE OLASI KIYAMET SENARYOLARI

in #tr6 years ago

Sizin de elinize sağlık ancak bakabiliyorum takip listeme:) Güneş özelinde 5000'den çok daha sıcak olduğunu düşünürdüm. Füzyon tepkimelerini gözümde mi büyütüyorum? :)


İnsanlık sonu nasıl olur bilemesem de Dünya'yı ya güneş yutacak ya da bir kara delik :)

Sort:  

Bir başka senaryo da bu aslında. Özellikle Cern deneyleri oldukça riskli ve büyük bir hatada oluşabilecek bir kara delik dünyayı yutabilir fakat bu konu hakkında çok fazla bilgim olmadığı için yazmadım.

Ayrıca 5000 sadece yüzeyi için geçerli bir değer yoksa iç katmanlar çok daha sıcak.

Ben Cern deneylerinden ziyade galakside genişleyen bir kara delik düşünmüştüm. Hadron çarpıştırılmasıyla oluşuyorsa bilemem :)

Söylediğim gibi hocam sadece bir miktar bilgim var kara delikler konusunda. Bu konuya çok hakim değilim belki ilerleyen zamanlarda eğer sıra gelirse bu konuda da yazabilirim.

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 54096.18
ETH 2412.88
USDT 1.00
SBD 2.10