You are viewing a single comment's thread from:

RE: Aşk Gezegeni Venüs Hakkında Bilmemiz Gerekenler...

in #tr6 years ago

Her yazınızı okuduğumda "hayııır bu benim hayatım ben yönetirim" diyesim geliyor :)


Gezegenle ilgili bilgilendirme kısmı çok hoşuma gitti bu arada :)

Sort:  

Mutlaka seçimlerimizi bizler yapıyoruz.Tüm bunların açıklamasi var aslında ama biraz konuyu anlamak lazım.Sadece hayatimiza etkiler yapiyor diyebiliriz.Yıllardir bende tam inandiğımi soyleyemem.Gelgitler olmuyor değil.Artık kendime gore bir yontem gelistirdim denilebilir.Yorumların için ayrica tesekkürler..

Evet aslında şakayla karışık eleştiri getirsem de anlamak için çaba sarf edeyim bir ara.

Ben teşekkür ediyorum efendim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 61915.54
ETH 3000.10
USDT 1.00
SBD 3.59