You are viewing a single comment's thread from:

RE: Beyin Fırtınası Yarışması

in #tr6 years ago

Öncelikle can sıkıcı bir noktadan gireceğim ama akıllı bir tür olsa bile iletişime geçebilmemiz saçma. (ukalalık serbestti değil mi :D ) Neil amca söyle soruyor;

En son ne zaman bir solucanla sohbet ettiniz?

Zekayı hangi ölçü birimiyle alıp bize de zekiyiz onlar da zeki diyorsunuz bilmiyorum ama ben şempanzelerin de zeki olduğunu söylüyorum ve sadece %1-1.5'luk bir gen farkıyla. Yani yüzlerce ışık yılı öteden (en iyi ihtimalle) gelen bir sinyalin sahibinin bizimle aralarındaki gen farkı ne durumda olur. 0.1 lik bir üstünlük varsa bile zamanla nasıl bir kartopu yaratmıştır? Yani sinyal doğrudan dünyaya ise çanları çalalım bizden evcil hayvan olur mu diye soralım. Sinyal doğrudan bize değil ortaya atılmışsa;

şşşşş çıt çıkarma

Sort:  

:)) Bu comment'e yazacaklarım var :))

Korkuyorum 😂

Bekliyorum hala :D

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59367.33
ETH 3172.01
USDT 1.00
SBD 2.43