Sort:  

İnsanların güzel şeyleri kendi çıkarları için kirletmeleri kadar adi olamaz hiçbir şey.

Birisi adi mi dedi? Burnum çınladı kendimi burda buldum. Gıybet gıybet nereye kadar, rica ederim o kadar da adi olmayabilirim. Sadece Kendi şeylerimi güzel çıkarlar için kirletmiş olabilirim.

Hem insan olduğu mu da nereden çıkardınız?

Tamam ben terk ediyorum burayı @doctorbishop geliyor musun benimle?

@doctorbishop tan az önce mesaj geldi, Çeşmede tatil yapıyormuş.

IMG-20180829-WA0021.jpg

bir kuş vardı
kuş vardı ve kuş
kedileri hiç sevmezdi
oysa kediler
kuşu çok severdi

sonra bir kedi vardı
kedi vardı ve kedi
çeşmede tatil yapmayı çok severdi

kuş çeşmeye su içmek için eğilirken
kedilerin hepsi ani bir hareket yaptı

o hareket ne olabilir acaba?

Kediler yapsa yapsa aduket yapmışlardır çünkü kedice de aduket sonsuz sevgi gösterisidir ama kuşlar bunu bilmediklerinden ölürler, bilseydiler ölmezlerdi.

Kedilerin de bilmediği bir şey vardı. Kedilerin bilmediği şey; aslında isterlerse kuş olabilecekleri idi. İşte bilselerdi uçarlardı. Ama bilmedikleri için sadece kuşlar uçuyor. Ama olsun kuşlar da kediler de su içebiliyorlar.

Sığsam cidden iyi fikir bence 😂

Ben terk etmiştim ya pardon 😂

Aaa bu olmadı işte! Nasıl olur da böyle bir şey duyarsın da beni haberdar etmezsin... Senden daha fazla kirletici olduğumu bildiğin halde... Hiç olmadı, hiç...

Hocam tebrikler ve katılım gösterme niyetinde olanlara şimdiden başarılar. Duyuru metnini hazırlarken kurallar genelde standart olduğu için discord kanalında yarışma sayfasına bir mesajla sabitlesen ve bir link aracılığıyla ulaşım sağlasak senin için daha iyi olmazmı ne dersin?
Naçizane bir tavsiye :)

Teşekkür ederim hocam. Yarışma kurallarını yazdığım bir kanal var; fakat insanları discordlara zorlamak yerine post olarak yazıp her defasında link vermek daha iyi olabilir.

Bakalım yeni TR topluluğu nasıl bir gelişim gösterecek, ona göre de bir şeyler yapabiliriz.

Çok teşekkür ederim tekrar. :)

Rica ederim kendini yorma diyeceğim ama bu işten keyif aldığını hissettiriyorsun :)

Senin gibi güzel yürekli insanlar varken nasıl keyif almam hocam...

Estağfurullah asıl senin vesilen ile bizler keyif alıyoruz...

Üzgünüm :( Kendimi affetirecek bir olay anlatayım.


Çin Başbakanı bir et pazarına resmii ziyarete gitmiş.

Pazarı tertemiz ve çok düzenli olarak görmüş.

Adamları ile gezerken rastgele bir kasabın tezgahına gelerek sohbet etmeye başlamış.

Başbakan: Domuz etleri fena değilmiş, işler nasıl gidiyor ?
Kasap: Genelde iyiydi ama bugün bir kilo bile satamadım.
Başbakan: Neden?
Kasap: Siz ziyarete geldiğiniz için müşteriler pazara alınmadı.
Başbakan: O zaman ben alayım, bana 4 kilo verir misiniz?
Kasap: Hayır satamam.
Başbakan : Neden satmıyorsun?
Kasap: Siz geleceksiniz diye tüm bıçaklarımızı topladılar.
Başbakan: Bıçak olmasa da olur, bana şu parçayı ver bakayım.
Kasap: Yine de satamam.
Başbakan: Yine ne oldu? Neden satmıyorsun?
Kasap: Çünkü ben kasap değilim. Silahlı Polis timinden bir askerim.
Başbakan sinirli bir şekilde: Git bana komutanını çağır.
Kasap: O da karşıda balık satıyor.

O da karşıda balık satamıyor olması gerekiyordu.

Seni seviyorum biliyor musun?
Sevmek bazen domuz ve balık satamamak gibi bir şey oluyor.

Doğru diyorsun satamıyor olması gerekirdi, mantık bunu gerektirir ama mantı bunu gerektirmiyor.

Domuz gibi sevilmek ne güzel şey satılmamış balık raflarında.

İşte yani ben de seni seviyorum dostum.

Bazen de sevmek bıyık bırakmak gibi bir şey oluyor ve benim buna cesaretim olmuyor. Oysa domuzların da balıkların da bıyığı var. Evet balıkların bıyığı var çünkü bir keresinde bir balıkla berberde karşılaştım ben.

İşte yani bir balığın bıyık bıraktığını düşünmek gibi bir şey oluyor sevmek.

Benim ton balığım var çok sevdiğim ama ton bıyığım hiç olmadı mesela.

Öyleyse sevmek tonton bir dedenin bıyıkları altında balık kokmak da olabilir.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63271.81
ETH 2568.70
USDT 1.00
SBD 2.80